Gå til innhold

Dyp rød Laguna sivlibil i Trondheim?

Ranger emnet


Erik Braseth

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har kjennskap til denne bilen? Så den i kveld, dundrende gjennom et lyskryss på rødt. Ingen sirener, ingen blålys og ikke antydning til å slakke av. Hadde det ikke vært for at jeg "sov" i starten da jeg fikk grønt hadde det sannsynligvis blitt en helvettes smell. Den hang litt etter et følge med 3-4 uniformerte politibiler under utrykkning. Tydeligvis noe stort som hadde skjedd i området Heimdal/Saupstad/Granåsen i elleve, halv tolv-tida

 

Uansett, ble litt usikker på om dette faktisk er en sivilbil eller ei. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Hvis ja, så vurderer jeg å anmelde saken. Å rase gjennom lyskrysset holtermannsveien/strindveien på rødt i 60-70 uten blålys er litt i drøyeste laget. Bilen gjenntok forøvrig samme manøver i lyskrysset ved Hydro'n på Tempe. wtf?

 

Laguna stasjonsvogn, dyp rød/mørk plommerød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Har ikke noe ærfaring med noen rød laguna men jeg vet de har en grønn en, skulle lagd en liste åver sivil biler i trondheim`s omerådet, jeg vet de har en mørke blå peugot 405 og en grønn laguna og imprezan da såklart, har også blitt stoppet av en blå mondeo vogn i rissa =`( noen som påstår de har en volvo s80, noen som vet noe om det?

kjekt å vite slikt når man er ute å kjører

"Ænkell å Grei læggen breeiii"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bilen jeg vet om er:

 

Volvo V70 T5 mørkeblå

Volvo S80 mørk(eskorte-bil)

Peugeot 406 mørkeblå med mange antenner

Subaru Impreza WRX grå/Har hørt om en blå impreza wrx også

Ford Sierra med chrome kappsler på 3 av hjula!!!! lys farge

Div andre ford.

Hva nå???

 

*Audi TT Quattro

*Mazda MX-5 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I området rundt migosenteret på byåsen sees det sivile politibiler så og si hver kveld. Den "beryktede" migogjengen- :hammer her blitt så "farlige" :hammer at politiet overvåker dem hele tiden. I allefall har jeg sett den grå Imprexa WRX'en, to Nissan Primera stv'er, en rød/plommerød, og en grønn, har også sett et Nissan Primera sedan blå/grønn. tror disse tre primeraene disponeres av fårebyggendegruppa, men har også sett dem i fartskontroll og promilletester. . Pass litt på disse, det er vanskelig å se det på dem at de er sivile. Sedan Primera'en har flere tykke antenner på taket, disse er plassert foran hverandre fra bakluke og framover. Det samme gjelder for så vidt stv'ene også. Har ikke reg.-nr., men kommer tilbake med disse senere. Dersom jeg spotter flere biler skal jeg selfølgelig legge ut info.

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår