Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok detta bilde av en bil fra Litauen i dag...vist man ser nærmere på bilde, så ser man den stripete ryggen på en camping stol. Det satt tre personer i camping stoler bak i bilen. :hammer ...Får håpe de blir stoppa. Men de er vel turister, så de får vel en klapp på skultra og ønsket god tur videre. Hadde det vært en norsk bil så hadde vel saken vært en annen..idiot norge angry

WebBildelt1.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og kjørte Miata i fjor sommer, og da hadde jeg tilfeldigvis kameraet liggende helt klart.

 

Knipset et bilde av en Ford Sierra etter en mindre vellykket parkering, foretatt innerst i Ålefjærfjorden utenfor Kristiansand.

 

Hell i uhell, på andre siden av betongfenderen så er det ganske langt ned.

 

Lur_Sierra.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bidra litt her.

 

Glad vi ikke har slike skilt.

Bilde0008.jpg

 

Pieonear hvaforno?

Bilde0067.jpg

 

LLLLLL

Bilde008.jpg

 

Bilde018.jpg

 

Greit det er liten bil men...

Bilde024.jpg

 

Antenna var 3,5m høy.

Bilde027.jpg

 

Wtf?

Bilde037.jpg

 

Går det ann å få den noe lightere?

Bilde039.jpg

 

Ikke noe du ser hver dag.

Bilde042.jpg

 

Slå den.

Bilde058.jpg

 

Bilde059.jpg

 

Suffa lastebil.

Bilde063.jpg

 

Bilde095.jpg

 

Hadde funnet en annen plass å parkere.

Bilde067.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greide å sette meg fast med en PATROL :hammer sånn engang...

 

var dog ikke helt min feil hadde aldri kjørt der før og brøytebilen hadde brøyte utenfor veiskulderen men snøen var såpass pakka at det så ut som vei...

 

men NEI


så stod jeg der da...

hmmn dette går nok bra kjører jo en 87modell patrol den setter seg jo ikke fast alacocaina er jo den bilen islendingene bruker når de skal opp på vulkanen å hente litt lava til jul

 

velvel enden på visa ble at brøytebilen HELDIGVIS kom på retur og fikk meg opp, flirte nu godt han sjåføren gitt (sadistisk jævelen)

etter det har jeg alltid kjørt MIDT i veien... (sorry var ikke mening å skremme dere som traff meg her om dagen)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, mye sjukt her, fått meg mob med kamera igjenn, så kommer vell snart noen bilder fra meg.

 

BS: synes reklamen for setebelter av statens vegvesen var litt stygg, så den i går, den 90graders svingen på ei rett strekke var litt stygg :P og unødvendig!

 

skal vi slå rekord i å bruke? :hammer ? hehe, :yak:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår