Kristian S. Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Har lyst til å putte inn litt stereo i 245`n min, men uten å miste noe særlig plass i bagasjen. Detta er min ide: Putte forsterkeren nedi luka i gulvet og lagd en slags liten kasse med høytalere som jeg kunne festa bak på bakseteryggen. Hvordan tror dere det ville virka? Funker det å putte inn høytalere i bakdørene? Noen som har noen gode forslag, eller har gjort noe lignende? Kom gjerne med bilder. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 subkasse som fyller ut bredden og ikke dydybden med f.eks 2 10", og 2 6x9'ere i kasse opp der igjen som spiller forrover, pluss skikkelig fronthøytalere, gjør nok jobben det.. hør med gutta på bilstereo delen også.. *anbefaler earthquake på det sterkeste;) går under det navnet på forumet, og selger samme merket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 her er det en som har litt anlegg i en 245... http://ele.tut.fi/~haka/245GLT/page01.html Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Har lyst til å putte inn litt stereo i 245`n min, men uten å miste noe særlig plass i bagasjen. Detta er min ide: Putte forsterkeren nedi luka i gulvet og lagd en slags liten kasse med høytalere som jeg kunne festa bak på bakseteryggen. Hvordan tror dere det ville virka? Funker det å putte inn høytalere i bakdørene? Noen som har noen gode forslag, eller har gjort noe lignende? Kom gjerne med bilder. Hei. Jeg hadde et rimelig bra anlegg i 745 min, noe som er på samme måten. Jeg puttet forsterkeren min i "vertøyrommet" under gulvet. Hadde en kasse med 2 6x9 JBL T595 Limited(Decade) og en GAS 10" sub. Hadde originale høytalerer i dørene ,samt JBL GTO frontsett i fordørene i tillegg. totalt 11 høytalere. vel mye ,men det spilte meget bra. Bare pass på å få riktig kassevolum til høytale og sub slik at de vil spille best mulig. et tips er å montere en cpuvifte til PC i gulvplaten ned til forsterkeren for å få ut varme. Jeg har desverre ikke noen bilder av dette, da jeg nå har 960 sedan og flyttet anlegget dit. Men lYkke til Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg