Gå til innhold

kjøpe moped eller bruke penger på bil?

Ranger emnet


e321

Anbefalte innlegg

men falt av moped har jeg jammen gjort.. kombinasjoen væromslag, is med vann, 80 kmt, hjulspor.. trenger man si mer.. sklei flere hundre meter jeg bortover isen, før jeg stoppet, kliss våt.. usj, grusomme minner..

 

vraket også en lett sykkel, håndleddet blir aldri det samme igjen.. hehe..

 

men alikevel, kjøp moped.. det er fint å ha frem til du får førerkort.. så selger du mopeden, og kjøper deler da den tid kommer, eventuelt skaff deg en jobb

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men falt av moped har jeg jammen gjort.. kombinasjoen væromslag, is med vann, 80 kmt, hjulspor.. trenger man si mer.. sklei flere hundre meter jeg bortover isen, før jeg stoppet, kliss våt.. usj, grusomme minner..

 

vraket også en lett sykkel, håndleddet blir aldri det samme igjen.. hehe..

 

men alikevel, kjøp moped.. det er fint å ha frem til du får førerkort.. så selger du mopeden, og kjøper deler da den tid kommer, eventuelt skaff deg en jobb

Har tippet i 45 på trømoped.. Skulle tråkke den i gang, endte opp med å bremse, fikk 100kg tjekkisk stål på korsryggen.. pent..

Men nok OT :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har seg sånn at jeg enten må velge å ta mopedlappen+kjøpe moped... eller bruke penga på bilen min.. som jeg allerede har, ja.

 

hva syns dere er best, da? mopedlappen koster 4500,- + en billig dritt moped får jeg sikkert for 6000,- ca. 10K det da.

 

får jo endel bildeler for det da?

 

Mopedlappen til 4500 kr?

 

Kan ikke si at mopedlappen koster nærmere 5000 spenn nå?

 

EDIT: Ta mopedlappen og Kjøp en pææd... man glemmer aldri mopeden tiden... :) hva er 10k når det gjelder bil a? Hadde mange fine stunder med fz'en min:) hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mopedlappen til 4500 kr?

 

Kan ikke si at mopedlappen koster nærmere 5000 spenn nå?

 

EDIT: Ta mopedlappen og Kjøp en pææd... man glemmer aldri mopeden tiden... :) hva er 10k når det gjelder bil a? Hadde mange fine stunder med fz'en min:) hehe

 

 

han for jo pengene igjen og når han selger den, det støste tapet er jo lappen te moped! men hva vi ikke snille foreldre te?:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mopedlappen til 4500 kr?

 

Kan ikke si at mopedlappen koster nærmere 5000 spenn nå?

 

EDIT: Ta mopedlappen og Kjøp en pææd... man glemmer aldri mopeden tiden... :) hva er 10k når det gjelder bil a? Hadde mange fine stunder med fz'en min:) hehe

 

4600,- faktisk.. men halve klassen har hoppet av nå, så blir enda dyrere fikk vi beskjed om..

 

så... blir ikke noe av det for min del :( :(

 

jaja.. jævli surt.. men får nå gå på ett vis.

kanskje jeg tar den senere en gang

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Man må være 18 for mopedbil da xD :p

 

Man måtte sikkert ikke det i 2005, da denne tråden sist var aktiv. Sjekk dato før du svarer i tråder :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår