gundersenautoparts Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 :w00t Vel, siden det skjer så lit på caddy siden får jeg legge inn min egen prosjekt tråd. Dette er et langvarig prosjekt, men jeg skal prøve å få lagt inn litt bilder og info etter hvert. Bilen er en 1987 modell med 1.8 motor. Ellers kan det sies at den har fått endel krokan... Da jeg kjøpte den så den faktisk jævla bra ut på bildene, og siden det var forferdelig lang og slitsom tur for å hente den signerte jeg bare papirene og tok den med meg hjem uten nærmere øyesyn. Uansett, den står her idag... Og planene er store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Store som i "1 kjempe diger basser som tar hele planet" Eller store som at du skal fjerne checker flaggene, sette på gromme felger, senke maks, anlegg og pen farge da er jeg med å :wave Det er ikke tilfeldigvis den caddyen som stod i ski? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Godt mulig denne bilen stod i Ski, jeg kjøpte den av en kar i Gjøvik for ett år siden. Nå har den stått mesteparten av tiden i garasjen, og ble egentlig solgt... Men den kom tilbake fordi kjøper fant ut at kanalene måtte byttes, og det hadde han ikke tid til selv. Innerst inne er jeg vel sjeleglad for at det ble slik... Det blir ikke en kjempestor subb... ( du tenker vel på 32" tenker jeg) Men, det blir anlegg i den... Satser på å ta ut aluplanet, finne en flott farge, fjerne all rusten, senke littegranne... Også endel modifiseringer i coupeen... Time will show hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Ser bra ut det der. Sleng ut noen flere bilder av caddy'n a ! Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Godt mulig denne bilen stod i Ski, jeg kjøpte den av en kar i Gjøvik for ett år siden. knall... hadde en gul caddy for 2 år siden.. virkelig morro bil å bygge på.. påkost på 50 lapper på min.. stå på... den caddyn du har sto på shell i moelv en god stund.. hva ga du for den?? en kompis av meg hadde den en liten stund etter d.. sikkert han som solgte den til han i gjøvik.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Hva jeg ga for den? hmmm... sikkert for mye. :hammer Har begynt ribbingen for fullt idag. Konsentrer meg først om coupeen. Her har jeg tatt ut dashen for å gjøre plass til littegranne lyd... Bilder vil komme så snart jeg begynner på byggingen av dette. I tillegg har jeg tatt av dørene, og trekkene... Dette også for å gjøre plass til litt lyd. Da jeg ikke har sveiseapparatet og diverse utstyr hjemme nå, skal jeg begynne å støpe nye dørsider imorgen. Når det da gjelder lyden, har jeg ikke helt bestemt meg, men det ser ut til at jeg vil gå for Cadence eller Focal da dette er en superb kvalitet for pengene etter min mening. Dersom noen skulle ha masse deler, og eller innspill... For all del, skrik ut! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Få på igjenn bakluka, den det står Volkswagen på. Den er jo bare über tøff. GTi interiør fra golf I eller II, jeg har fra golf II i min. Golf II dashbord kanskje. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Det er en knekk på nedre kant på baklemmen som jeg må fikse, men denne skal på. Når det gjelder dashbordet har jeg tatt ut dette for å "customisere" det litt. Så jeg kommer til å bruke det dashbordet jeg har tror jeg. - Er det forresten noen som vet hvordan det blir å sette inn dash fra golf 3? Med tanke på dybde og høyde? Det største problemet mitt er per idag kanalene. Jeg har nå bestilt kanaler til Golf 1 fra Veng, men disse må jo da skjøtes og lappes. Kunne ideelt sett tenkt meg ferdige caddy kanaler, men dette var ingen enkel sak å fremskaffe. Det andre jeg grubler litt på er hvordan jeg skal gjøre det med senkingen. Ønsker å holde kostnadene nede, så det uaktuelt for min del å betale 10.000,- for å få senkesett til denne. Per idag er det kun denne hjemmemekken med aksling og bladfjører som er gjort, men er på utkikk etter annen løsning bak om noen har ideer og linker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Tøff bil.... Er bakstillinga snudd slik den står nå? den er jo fremdeles høy da... Jeg hadde ikke brukt golf 3 dash om ikke du er 150 høy og sitter som ei gammel dame. Det må jo bli trangt. Bruk heller polodash, passer bedre:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Akslingen ligger over fjørene...Blir nok til at jeg bruker den dashen jeg har. Bare modifisere litt... Hvordan går det med ditt prosjekt? SÅ ut som den var sjeldent fri for rust... Heldig der du. Noen som har peiling på hvor mye jeg kan ta for et aluplan? KOMPLETT... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Akslingen ligger over fjørene...Blir nok til at jeg bruker den dashen jeg har. Bare modifisere litt... Hvordan går det med ditt prosjekt? SÅ ut som den var sjeldent fri for rust... Heldig der du. Noen som har peiling på hvor mye jeg kan ta for et aluplan? KOMPLETT... Er ikke så mye rust på den nei :D har funnet litt da... Får se om jeg legger inn en prosjekt tråd her også:) Aluplan får du nok solgt om det er bra bygd. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Kan du ikke være så snill å sende meg bildene til georg@gundersenautoparts.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Bilder er sendt! Noen som vet hva problemet med bildene kan være? Er lagt ut via photobucket. Skjønner ikkeno´ jeg... :wonder Du må kopiere den nederste av de tre inn.... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runaroien Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Beklager at dette blir veldig off topic, og jeg lover å slette dette etterpå, men HÆ? Kopiere den nederste av hvilke tre hvafornoe inn?..... Lover å komme med mange fine bilder av ymse caddyer hvis jeg får orden på dette!!!! Edit: ÅJA!!!! nå skjønte jeg hva du mente!!!! Da kommer iallefall bilde av caddy m/mkIII-dash Samt en med LITT lakkjobb... Siter Runar -84 Golf 1,6 -85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs) -93 Golf TDK (solgt) -83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg