Gå til innhold

Prosjekt Caddy

Ranger emnet


gundersenautoparts

Anbefalte innlegg

Beklager at dette blir veldig off topic, og jeg lover å slette dette etterpå, men HÆ? Kopiere den nederste av hvilke tre hvafornoe inn?.....

 

Lover å komme med mange fine bilder av ymse caddyer hvis jeg får orden på dette!!!!

1. url

2. tag

3. img

 

Kopier hele img linja inn der du skriver (som jeg gjør nå)

 

Nå er det bare å komme med fete caddy bilder

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja jeg skal melde meg inn i vw klubben, men jeg gidder ikke betale fullt medlemskap nå, når jeg får med neste år om jeg venter tre uker.

 

Odd Slette har bygget bilstereo i denne typen bil, og jeg må innrømme at jeg har kontaktet han og stjålet litt av hans ideer når det gjelder design på stereo osv.

Men jeg blir litt i tvil nå da jeg ser det er flere som har tenkt det samme her på forumet.

Men, tiden vil vise...

 

 

Ellers kan jeg nevne at jeg bestilte kanaler fra golf 1, og de var så langt fra like at det var HELT skummelt. Ingenting som var likt... men men, vi for prøve og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Beklager at det ikke har vært noen oppdateringer her, satser på å komme i gang med prosjektet igjen ganske så snart.

Men for at jeg skal slippe å fryse ræven av meg i vinter har jeg gått gang med i isolere garasjen og slikt. Ting tar litt tid med meg. Lett for å kaste mange baller i luften på en gang...

 

Eller vil jeg si at Caddy forumet virkelig har tatt seg opp i det siste og det har vært masse spennende å lese. En god del av prosjektene har masse ting som er bortimot like som mine planer, og jeg må derfor ta meg en tur i tenkeboksen ogjen for å finne noen litt annerledes løsninger, men jeg tror det blir bra til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Vel, ikke den store oppdateringen å komme med her. Er ute og kikker litt på bilen av og til, men det stopper liksom der.

 

Jeg har fått satt endel av tankene mine ned på papir, men for øyeblikket demonterer jeg en Golf 3TDK, samtidig som jeg har en hissig Golf 2 GTI 16v som venter på noen deler. I tillegg til dette har jeg holdt på med min samboers calibra, for å klargjøre den til sesongen...

Tiden flyr virkelig ALT for fort.

 

Noen her som har noen linker til sider med kvalitets LED, tenker ikke på under car kit, men bremselys og liknende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vel, da har jeg kommet så langt at jeg reiser på en liten ferie, men før jeg reiser skal jeg avgårde og hente en til caddy. Har nesten ikke sett på denne, så jeg vet ikke om det blir en delebil eller om den kan reddes. Men jeg fikk den så billig at jeg kunne ikke la den gå fra meg...

 

Trenger antakeligvis litt deler om denne skal bygges opp, så da regner jeg med at dere er der og kan selge meg folkens...

 

Er det forresten noen her som er veldig stabile på photoshop? Kunne tenkt meg å prøve et par fargevalg, men jeg har INGEN peiling på slikt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår