Gå til innhold

Prosjekt Caddy

Ranger emnet


gundersenautoparts

Anbefalte innlegg

:w00t Vel, siden det skjer så lit på caddy siden får jeg legge inn min egen prosjekt tråd.

 

Dette er et langvarig prosjekt, men jeg skal prøve å få lagt inn litt bilder og info etter hvert.

 

Bilen er en 1987 modell med 1.8 motor. Ellers kan det sies at den har fått endel krokan...

Da jeg kjøpte den så den faktisk jævla bra ut på bildene, og siden det var forferdelig lang og slitsom tur for å hente den signerte jeg bare papirene og tok den med meg hjem uten nærmere øyesyn.

 

Uansett, den står her idag... Og planene er store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt mulig denne bilen stod i Ski, jeg kjøpte den av en kar i Gjøvik for ett år siden.

Nå har den stått mesteparten av tiden i garasjen, og ble egentlig solgt... Men den kom tilbake fordi kjøper fant ut at kanalene måtte byttes, og det hadde han ikke tid til selv.

Innerst inne er jeg vel sjeleglad for at det ble slik...

 

Det blir ikke en kjempestor subb... ( du tenker vel på 32" tenker jeg)

Men, det blir anlegg i den... Satser på å ta ut aluplanet, finne en flott farge, fjerne all rusten, senke littegranne... Også endel modifiseringer i coupeen...

 

Time will show hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig denne bilen stod i Ski, jeg kjøpte den av en kar i Gjøvik for ett år siden.

 

knall... hadde en gul caddy for 2 år siden.. virkelig morro bil å bygge på..

påkost på 50 lapper på min..

 

stå på...

 

den caddyn du har sto på shell i moelv en god stund..

hva ga du for den?? en kompis av meg hadde den en liten stund etter d.. sikkert han som solgte den til han i gjøvik..

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg ga for den? hmmm... sikkert for mye. :hammer

 

Har begynt ribbingen for fullt idag. Konsentrer meg først om coupeen. Her har jeg tatt ut dashen for å gjøre plass til littegranne lyd... Bilder vil komme så snart jeg begynner på byggingen av dette.

 

I tillegg har jeg tatt av dørene, og trekkene... Dette også for å gjøre plass til litt lyd.

Da jeg ikke har sveiseapparatet og diverse utstyr hjemme nå, skal jeg begynne å støpe nye dørsider imorgen.

 

Når det da gjelder lyden, har jeg ikke helt bestemt meg, men det ser ut til at jeg vil gå for Cadence eller Focal da dette er en superb kvalitet for pengene etter min mening.

 

Dersom noen skulle ha masse deler, og eller innspill... For all del, skrik ut! cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en knekk på nedre kant på baklemmen som jeg må fikse, men denne skal på.

Når det gjelder dashbordet har jeg tatt ut dette for å "customisere" det litt. Så jeg kommer til å bruke det dashbordet jeg har tror jeg.

- Er det forresten noen som vet hvordan det blir å sette inn dash fra golf 3? Med tanke på dybde og høyde?

 

Det største problemet mitt er per idag kanalene. Jeg har nå bestilt kanaler til Golf 1 fra Veng, men disse må jo da skjøtes og lappes. Kunne ideelt sett tenkt meg ferdige caddy kanaler, men dette var ingen enkel sak å fremskaffe.

 

Det andre jeg grubler litt på er hvordan jeg skal gjøre det med senkingen. Ønsker å holde kostnadene nede, så det uaktuelt for min del å betale 10.000,- for å få senkesett til denne. Per idag er det kun denne hjemmemekken med aksling og bladfjører som er gjort, men er på utkikk etter annen løsning bak om noen har ideer og linker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akslingen ligger over fjørene...Blir nok til at jeg bruker den dashen jeg har. Bare modifisere litt...

 

Hvordan går det med ditt prosjekt?

 

SÅ ut som den var sjeldent fri for rust... Heldig der du.

 

Noen som har peiling på hvor mye jeg kan ta for et aluplan? KOMPLETT...

 

 

Er ikke så mye rust på den nei :D har funnet litt da...

Får se om jeg legger inn en prosjekt tråd her også:)

CIMG4443.jpg

 

Aluplan får du nok solgt om det er bra bygd.

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at dette blir veldig off topic, og jeg lover å slette dette etterpå, men HÆ? Kopiere den nederste av hvilke tre hvafornoe inn?.....

 

Lover å komme med mange fine bilder av ymse caddyer hvis jeg får orden på dette!!!!

 

Edit: ÅJA!!!! nå skjønte jeg hva du mente!!!!

 

Da kommer iallefall bilde av caddy m/mkIII-dash

int2041.jpg

Samt en med LITT lakkjobb...

normal_Dscn02887E01.jpg

Runar

-84 Golf 1,6

-85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs)

-93 Golf TDK (solgt)

-83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår