nissan_kar Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Finnes ikke, med unntak av et mobilklipp i ny og ne. Japsene er veldig strenge på at ingen får filme løpene. Hele konseptet er tross alt bygget på salg av DVD... ok.. er vel sånn med alt nå. hehe.. men da får jeg vel bare kjøpe dem.. forresten fsr jeg venter på svar på pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Noen som vet om noen steder hvor man får kjøpt en pakke med alle filmene eller de fleste? helst i norge da... :pray Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Noen som vet om noen steder hvor man får kjøpt en pakke med alle filmene eller de fleste? helst i norge da... :pray etter sånn jeg har skjønt det så er det 10-11 eller fler video option drift heven filmer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Noen som vet om noen steder hvor man får kjøpt en pakke med alle filmene eller de fleste? helst i norge da... :pray Bestill heller fra statene, blir billigere. Og når du først overgår tollgrensen kan du likegodt klikke deg musesyk på bestillingsknappen. Tons of fun på disk. Tenkt å bestille noen flere snart, kommer jo nye hver måned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hvor kjøper dere fra? Å bestille fra jdmoption.com funker ikke her det gitt :( Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Send mail til de med bestillingen din. Det jeg gjorde da siden ikke ville sende til Norge. Min erfaring er i alle fall veldig god service og oppfølging på mail. Så bare send listen med DVDer du skal ha, og adresse, så ordner det seg sikkert fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 dem snakker japanske i di filmene ikke sant? er dem teksta på engelsk ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Her er iverthfall masse bilder http://www.d1driftseries.com/gallery/index.php Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Her er iverthfall masse bilder http://www.d1driftseries.com/gallery/index.php Som er fra D1 i Irland, og relativt urelevante... ;) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 dem snakker japanske i di filmene ikke sant? er dem teksta på engelsk ell? Stemmer det, er teksta. Er faktisk MYE morsommere å høre på de japanske komentatorene enn noen dautrøtte amerikanere. De tarn heeelt ut, kult når dem står oppå dommerbordet sitt å tramper å skriker :D Nå er 4stk option filmer på vei :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Stemmer det, er teksta. Er faktisk MYE morsommere å høre på de japanske komentatorene enn noen dautrøtte amerikanere. De tarn heeelt ut, kult når dem står oppå dommerbordet sitt å tramper å skriker :DNå er 4stk option filmer på vei :D hehe sant det.. så drift bible den var døbba.. tragisk.. når han japanern ledde så lo faen meg han som døbba å.. heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 De amerikanske driftingdubene er skikkelig cheesy. Japanerne er jo gal i nøtten, og mye morsommere å høre på, selv om man ikke forstår skiten. Det er der JDM Option kommer inn, med engelsk teksting. Genialt konsept. "Oaaioaaioioioooi" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 hehe sant det.. så drift bible den var døbba.. tragisk.. når han japanern ledde så lo faen meg han som døbba å.. heheh den synes jeg var bra at var dubba ,filmen er jo for å lære seg kjøringa ,syns det er mye enklere å få med seg alt da.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hell-Lu Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 D1 filmer sånn...da har du noe å se på :P Siter Min bil....Min bil sier jeg.... min/muttern :P 91mod MB 230E sportline automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 etter sånn jeg har skjønt det så er det 10-11 eller fler video option drift heven filmer.. Ja, noe sånt.. "VIDEO OPTION - Drift Heaven Vol. 15" helpme Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg