Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Skal vurdere frontsettet, men ellers er alt bestilt :) hva syns du om felgene da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Tror jeg kanskje ville vurdert en av de digitale monoblokkene til Sony også.. Jeg kjører 2x12" på denne her og de holder mer enn nok.. Bruker Pioneer DEH-P8600R som også har en høy linjeutgang.. http://www.sony.no/view/ShowProduct.action?product=XM-D500X&site=odw_no_NO&pageType=Overview&category=ICA+Amplifiers Hva slags felger er det ? Syns de ligner veldig op OZ Superturismo.. Personling så syns jeg sånne type felger blir litt 'kjedelig' på Golf.. Misforstå meg rett.. Hehe.. Selv vurdere jeg disse felgene på min til sommer'n.. Vanlige eiker og BRED blank kant !! Sett litt på disse to typene også, men det står, Pris på forespørsel i katalogen, så tør ikke tenke pris ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 De er OZ suerleggera eller hva de nå heter. :) syns de er nydelige jeg Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 De er OZ suerleggera eller hva de nå heter. :) syns de er nydelige jeg Bahh, mente seff Superleggera.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 yes.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hvorfor det? Har egentlig aldri tenkt tanken å stille i noen som helst slik konkurranse. Men om jeg etterhvert blir å bygge noe skikkelig så er det sikkert ikke så dumt. MEN; det er null problem for meg å selge f.eks monoblokka til i allefall dobbel pris her på kjøp og salg eller på qxl/finn.no Tenker litt slik og. :) Dette kan jo bare være noe midlertidig.. Klart du må konkurere :) er skikkelig moro det. Vi trenger alle, og det er skøy å treffe likesinnede. Grunn til at de gjør det er for at de som styrer disse treffa ganske enkelt ikke vil gjøre det gratis, med det menes det at hvis alle importerer selv vil forhandlerene i Norge sakte med sikkert forsvinne p.g.a inntjenings grunnlaget. Likså greit å bygge skikkelig første gangen, Audien er mitt første bygg, har aldri drevet med Stereo eller glassfiber før den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Her er forøvrig felgene jeg skal bestille over jul. Må vel ha litt penger til julegaver og: Når det gjelder felger å dekk må du kontakte meg, skal ordne deg super pris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 du har pm Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hei du norlænningen :usa: Sorry OT i tråden din! Ser at du har lakkert litt på bilen selv... Jeg har tenkt å gjøre det samma med leppene under front/bakfanger... Men hvordan tror du fremgangsmetoden er for å lakkere f.eks emblemfri grill, takvinge og øyelokk? Grillen og øyelokka er jo laget av plast... Takvingen veit jeg ikke ennå... Men blir det å kjøre på med plastgrunning på dette å pusse også? Mye av det som selges beskrives jo som "lakkeringsklart" men det kan det jo umulig være når det bare har en glatt overflate som grillen har... Vet du har samme grill som meg så tenkte å høre hva du har tenkt :bump Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Når jeg lakket grillen på min, det var en JOM grill. Den var sånn glatt plast. Den tok jeg bare å mattet med et fint slipepapir. Sånn at den ble matt. Så lakket jeg rett på. Ble ikke noe problematisk dette. Lakken ble glatt og blank. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hei du norlænningen :usa: Sorry OT i tråden din! Ser at du har lakkert litt på bilen selv... Jeg har tenkt å gjøre det samma med leppene under front/bakfanger... Men hvordan tror du fremgangsmetoden er for å lakkere f.eks emblemfri grill, takvinge og øyelokk? Grillen og øyelokka er jo laget av plast... Takvingen veit jeg ikke ennå... Men blir det å kjøre på med plastgrunning på dette å pusse også? Mye av det som selges beskrives jo som "lakkeringsklart" men det kan det jo umulig være når det bare har en glatt overflate som grillen har... Vet du har samme grill som meg så tenkte å høre hva du har tenkt :bump Snakker vi sprayboks eller lakksprøyte? I såfall: ville ikke lakkert noe annet enn små tynne ting slik som øyelokk og lister med sprayboks. Andre ting kan bli litt vel stort for sprayboks. Fremgangsmåten høres bra ut den, men jeg har en tråd under lakk her på forumet.. se på den. har skrevet guide for lakkering av plastdetaljer med sprayboks Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 ok, jeg brukte sprayboks. Ble helt strøkent, men nå er jo ikke grillen store lakk jobben da Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hei! Litt mer OT: Moro å se flere fra Leknes her. Bor i Oslo for tiden, men er hjemme med golfen hver sommer. Gammel er du? Er du fra "sentrum"?(kanskje jeg vet hvem du er) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Her er forøvrig felgene jeg skal bestille over jul. Må vel ha litt penger til julegaver og: Du vil ikke ha deg Momo GTR 8x17" istedet? Devil skal selge mine, har kjørt med de i sommer, selges uten dekk.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 17" blir for lite desverre.... eNoffer: er fra berg. ligger drøye 2 km. utenfor leknes. ned mot mortsund, ramsvik osv.. :) Heter Fredrik og er 19 år.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg