Stingah Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Må bare si at jeg vil på det VARMESTE anbefale Autoglym sine produkter. Fikk tips fra arrakiss om dette, og jeg ble ikke skuffa akkurat. Fikk tilbud hos de på møller, alle 3 poleringsproduktene for 200 kr totalt :) Koster egentlig nærmere 600.. Brukte Autoglym Paint Renovator der lakken hadde blitt noe matt etter jeg hadde fjerna emblemer. Lakken ble HELT fri for mikroriper med en gang. Brukte samme på tanklokket som hadde blitt litt solfalmet. Tilogmed dette ble som nytt igjen. Er meget positivt overasket! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 har faktisk bestillt de samme selv men i svarte=)ble jævlig bra når alt var rødt=)stå på!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 I dag tar bakviskeren kveld om jeg klarer å samle sammen litt energi.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Må bare si at jeg vil på det VARMESTE anbefale Autoglym sine produkter. Fikk tips fra arrakiss om dette, og jeg ble ikke skuffa akkurat. Fikk tilbud hos de på møller, alle 3 poleringsproduktene for 200 kr totalt :) Koster egentlig nærmere 600.. Brukte Autoglym Paint Renovator der lakken hadde blitt noe matt etter jeg hadde fjerna emblemer. Lakken ble HELT fri for mikroriper med en gang. Brukte samme på tanklokket som hadde blitt litt solfalmet. Tilogmed dette ble som nytt igjen. Er meget positivt overasket! :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hey.. hvor shoppa du baklyktene dine? PM meg med details da :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Du har jo full innboks.. :P Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hmmm den skjermen er det en "inDashdvd"?? mye skal du ha før den ? Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 takk for gode råd :) Jeg skal kappe av de boltene bare så det er sagt :) Phonokabelen skal ned i et hull ja, har bare ikke tatt meg tid til det enda. Bor i lofoten, og har aldri hørt om noen som har fått frastjælt noe som helst her :p fredelig alle-kjenner-alle samfunn her ;) Så den monoblokka blir der den er.. Bilens farge på kassene er noe jeg selv har tenkt på, men er redd det vil kræsje fullstendig inni bilen liksom.. Ser ikke for meg at det blir pent. Tror jeg heller blir å satse på noe grå-svart.. Litt mørk farge som sklir litt mere inn i bagasjerommets farge. En kondensator mellom kassene har jeg gjort plass for med vilje :) Skal lage stativ i glassfiber som passer mellom kassene.. Har og tenkt på å plassere et lite brannslukningsapparat mellom kassene.. Skal uansett kjøpe meg ett, så hvorfor ikke gjøre det litt kult? :) mvh du sier du aldrig har hør om noen som blir frastjelt noe ? Ruben salomonsen sin Celica gt4 blei jo ribba på flyplassn for et par år sia :O Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hmmm den skjermen er det en "inDashdvd"?? mye skal du ha før den ? Du den har ligget i garasjen i ett år nå... Har ikke brukt den på leeenge nå, men du kan få den for noen hundrelapper.. Har ikke bruk for den selv. Ruben salomonsen had it comming.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Bare skjerm, eller er det slik kombi-DVD-indash-greie..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 kun skjerm... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 mulig han hadde det :P er det kunn skjerm ? hmm... er den før montering på dashboredet eller et det sånn popp ut "din" spiller ? Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 it's SOLD!;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 åå? Mye fikk du? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Bytta den.. :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg