Marvil Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Dumt spørsmål, men hvor ligger Jessheim..? Sett at jeg kommer fra Gjøvik mot Skedsmohallen, er det da en omvei (dvs mot Oslo ellerno)..? Må finne ut om jeg skal på streetmeet først, kanskje.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Marvil.... Jessheim ligger like ved E6.... er vel siste avkjøring før Kløfta, hvis jeg ikke husker helt feil..... følg skilta du... synes du skal ta turen jeg.. hehe.. hellothere Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hola Sly..... akkurat tidspunkt for avreise er vel ikke bestemt enda, men blir en gang etter 18.30.... tar jo ikke mer enn 15-20 min å kjøre ned så.... :fire: Skal se om jg rekker oppom en tur da... Jessheim r siste avkjærsel før kløfta ja... Blir teknisk sett første avskjørsel etter gardermoen.. Oxo første avkjørsel som kommer etter at d blir 2 felt vei - hvis jg ikke husker helt feil.. (Skiltet Jessheim sør vel..) Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Jeg kommer (med halvferdig bil..)... :D+ noen fler fra Kongsvinger!! NB!! Om flere fra Vinger skal nedover stikker vi fra SHELL Gjemselund ca. 1600 Be there or be square..... :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Jeg kommer (med halvferdig bil..)... :D+ noen fler fra Kongsvinger!!NB!! Om flere fra Vinger skal nedover stikker vi fra SHELL Gjemselund ca. 1600 Be there or be square..... :wave I'll meet you on the street :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Kommer med min 1980 modell svart golf 1 som har gått "utrolige" 86000 og er dønn strøken... Go bilen sin det... :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Kommer med min 1980 modell svart golf 1 som har gått "utrolige" 86000 og er dønn strøken... Go bilen sin det... :hug: Mener du min? Selvom jeg har sagt du får kjøpe den er den ikke din ennå.. hehe Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Ja, kjente igjen bilen serru:D Hva, riper i bilen?? Har jeg ikke hørt et kløyva ord om. Noen har prøvd å bryte seg inn i bilen min også, for håndtaken var HELT rassert når jeg kom tilbake på Lørdagsmorgen :deng :boxing :aug: Men var trist å høre det med ripene i lakken din, for den var DØNN strøken, og meget pen Golf! Bra jobba, Yosh;) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAG Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Dumt spørsmål, men hvor ligger Jessheim..?Sett at jeg kommer fra Gjøvik mot Skedsmohallen, er det da en omvei (dvs mot Oslo ellerno)..? Må finne ut om jeg skal på streetmeet først, kanskje.. :P Beste for deg og kjøre skreia, minnesund da paserer du jessheim 2,5 til 3 mil før lillestrøm Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Noen som har no bilder fra treffet? Hørte rykter om at bilen min var den eneste ener Golfen på hele treffet... Var ikke der selv jeg, men jeg lånte bort bilen til en kompis Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Det ble endel om og men, og noen som ikke dukket opp, men tross kort varsel ble vi vel 18 biler til slutt... :) Ble litt splitta på veien nedover, da noen tok av på korset, og andre på Olavsgård... :drive2 Var det så at en ble stoppa på E6'en, eller var det bare rykter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 aargh, jeg skulle gjerne vært der! men nytter dårlig når jeg er i marinen i bergen og bilen min står hjemme halvveis demontert pga mangel på retting av kanal + lakkering av nye deler... damn you, winter! :fire: Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Så da var dette møtet over også! :) Var ganske så tøfft når vi kjørte gjennom storgata på jessheim da! :hammer En kamerat av meg satt på peppes helt i enden av storgata der, han kjente igjen bilen min og gikk ut å så, og når jeg var i rundkjøringa så han visstnok ikke enden av rekka.. :D artig! hehe Synd vi ble så splitta på e6 og olavsgård ja... Skulle holdt helt sammen helt inn... Noen bilder fra meg også..har noen til men gidder ikke legge de ut... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Bilen min ble solgt på fredagen derfor kom ikke jeg. ellers så var jeg SÅ klar for et golfmeet. yodude Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Synes treffet var vellykket jeg, med tanke på så kort varsel og liten planlegging. :wave Gøy å møte likesinnede, Golf-kjørende forum-folk og andre... Synes spesiellt kolonne-kjøringa var morsom... var litt av et syn da man lå omtrent fremst og kikket i speila. alle vag-folka som kom i 100 km+, på kryss og tvers av hverandre.. Hadde snuten kommet bak, hadde dem ikke klart å velge hvem f*** han skulle tatt på grunn av all vimsingen.. :hammer Og kjørte man forbi noen, vips, der var det et kamera... hehe... Neste gang må vi ha med film-kamera også.... Vi får prøve igjen neste sesong, og satse på et mye større og mer arrangert treff. hellothere Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg