-zlurv- Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Jeg har brukt helga på og modde en accord, og det meste er brushet.. Takk til Northy, å NeonMuffler, for litt hjelp! :) Org: http://www.autogaleria.pl/tapety/img/honda/honda_accord_2002_02_m.jpg Modd: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Kvitt deg med nedre del av frontfangeren, kvitt deg med øverste del av vinduet, whatever du vil kalle det :P Ellers en veldig fet modd, liker det meget godt! :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Done! (ti) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Done! (ti) Meget pent:) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 hehe takk takk! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ingen flere som vil kommentere???? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 ble knall bra dette her zlurv, men jevn ut venstre kanten på fangeren så den ikke blir så firkanten eller flytt den litt inn. på en mååe Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 ble bra den, som jeg nevnte tidligere. :thumb Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 ble knall bra dette her zlurv, men jevn ut venstre kanten på fangeren så den ikke blir så firkanten eller flytt den litt inn. på en mååe ska ta d! :) ble bra den, som jeg nevnte tidligere. :thumb Takk takk :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Den er vel helt ok, egentlig ganske kjedelig... kitet er firkantet og litt for vanlig syns nå jeg...Området rundt ICen er det noe galt med...virker ikke helt som at det er riktige proporsjoner der. Det luftinntaket på sideskjørtet så litt falskt ut.. Sorry om det er mye krasse kommentarer, men det var nå slik jeg følte at det burde komme frem X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Den er vel helt ok, egentlig ganske kjedelig... kitet er firkantet og litt for vanlig syns nå jeg...Området rundt ICen er det noe galt med...virker ikke helt som at det er riktige proporsjoner der. Det luftinntaket på sideskjørtet så litt falskt ut.. Sorry om det er mye krasse kommentarer, men det var nå slik jeg følte at det burde komme frem X Det med Ic'en skjønte jeg ikke helt, og luftinntaket på sideskjørtet vet jeg at ser falskt ut.. :/ hehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 bilen har litt "boks-preg" over seg cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMB__ Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Den er vel helt ok, egentlig ganske kjedelig... kitet er firkantet og litt for vanlig syns nå jeg...Området rundt ICen er det noe galt med...virker ikke helt som at det er riktige proporsjoner der. Det luftinntaket på sideskjørtet så litt falskt ut.. Sorry om det er mye krasse kommentarer, men det var nå slik jeg følte at det burde komme frem X det er feil vinkel på venstre kanten av luftinntaket der IC sitter ift høyre kant av luft inntaket Siter Mazda 626 2.0i 16v combi -88 x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert) x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket) x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ic'en går helt firkanta, vannrett, ta disort og fiks slik at den er litt mindre på venstresia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Meget rå modd !! Vil vete hvordan dere finner disse IC bilder, finner ikke noen bra jeg... Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg