Gå til innhold

Forbruket på din passat?

Ranger emnet


speedfile

Anbefalte innlegg

jeg sier at teorien er fin, men leser du den artikkelen så ser du hva som kreves for å rette opp molekylene, Magneten er for svak. at forbrukerombudet i USA gikk så hardt til verks det sier sitt om produktet spør du meg.

 

EDIT: Hvis du leser den gemini linken så forklarer den en del fysikkprinsipp som forklarer hvorfor det ikke går.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her i Sverige har vi et program på TV som heter Plus og de tok opp disse magnetene for test for ett år siden ca og de hadde med en professor eller hva han var for noe.Og etter mange mil og timer så kom de fram til att det var som å selge en klokke med påmalede visere.Altså ingen funktion.

Men det er en smart grei å lure folk på penger.

V6 tdi 4M

Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får si hva dere vill,men det kommer helt ann på hva slags magnet du setter på!

Om magnetismen går i sirkel eller om den går i en rettning.

Det er et firma i Østfold som driver med store tunge industrimaskiner og etter at samtlige maskiner har fått påmomtert magnet sett har de redusert diselutgiftene med 35%. og det etter lang utprøvning og måling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å finne ut av det,men har ikke hatt så mye tid til å lete det fram...

Kommer opp så fort jeg finner noe!!!

Er det noen her som har noen styling deler til en slik godbil som vi alle har?

Har bare senka den,reklamedekor på hele siden og rødt LED kitt under bilen,onkel i blå uniform er ikke glad i dem.....

Speilfilm på rutene,mangler siderutene foran,fordi den filmen med det prosent nivået jeg skal ha ikke har kommet enda!

Over til det med forbruk igjen,jeg har jo ikke noe motor å skryte av.. 1,8L 90hk ;(

Kona vrake den andre bilen vi hadde,så da måtte jeg ha en bil FORT,derfor denne.

Bilde kommer så fort jeg får orden på den nye pc`en min og nettet,som jeg stadig venter på.....

Ble nylig tipset om enne siden,bra liten sak!!! :D

Ha en glad dag alle mann!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk langkjørt min nå fra Ålesund til Namsos. 0.81 på mila på min 1.8 Turbo. I tett snødrev så var ikke den mest økonomiske kjørestilen. Automat har jeg også. Å dette uten magnet! Så hvis magneten klarer å få min 1.8T til å bruke like mye som en 1.9TDI så velbekomme. Jeg tviler sterkt.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår