oyove Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 var ute å kjørte i sted, plutselig daua bil'n helt... fant etterhvert at coilen hadde tatt kvelden, skiftet coil og startet opp, alt var tilsynelatende i skjønneste orden... men etter ca 5 min elns så streiket faen meg den coilen også.. noen som har en ide om hvorfor golfen plutselig har begynt å spise coiler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 sjekk om det er noen ledninger som bli overbelastet eller kanskje er ødelagte og tar innpå noe det virkelig ikke skal;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Eller sjekk hallgiveren din. Når de tar kveld slutter de å fungere når de blir varme. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Ja, det var et godt tips!:) det skjedde forresten med meg en gang, byttet coil og altfor mye annet av det elektriske, men det viste seg bare å være en dårlig ledning til hallgiveren... ikke greit å komme på alt heller når man ikke har en promille under 2 på en sen lørdagsnatt:D skål folkens:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Du er sikker på at den gamle coilen er defekt? Har du målt motstanden i den for å kontrollere? Med motstandsmåling skal du mellom de to kabelstikkene (1 og 15) få ca 1 ohm og rundt 3000 ohm mellom pinne 4 og 15 (gods og pluggledning ut av coil). Finner du den gamle coilen OK, tar du turen til nærmeste hogger og skrur av hele fordeleren fra en annen motor. Skru på og juster tenningen :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 begge coilene er nok i orden virker det som.. skrudde av fordeleren i sted, ligger noe løst inni der, noe som skrangler.. og det kom ut fullt av knust plast når jeg ristet på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 da har du nok funnet problemet ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg