Gå til innhold

Bilder fra Gatebil september.

Ranger emnet


Johnny86

Anbefalte innlegg

Bilen til Helge Vik i 380?? Uhh...Joda..hehe
Det der skulle jeg likt og sett! Hvor i svarte har han hatt 380 km/t med den? Og åssen utveksling er det i den girkassa, er ikke bare hester det står på veitdu!

Hehe..Ja jeg VEIT det ikke bare er hester det står i. Aerodynamikken på en E30M3 er nok neppe stabil i sånne hastigheter for å si det sånn. Det var derfor jeg stillte spørsmål ved saken siden det er postet på PPF sitt forum av en i firmaet. Jeg mener det er tvilsomt å skryte på seg sånnt om de ikke stemmer.

 

Om noen har utvekslinga på 5.gir, i diffen og total rulleomkrets på hjula er det lett å regne ut teoretisk toppfart. Klarer effekten i motoren å motvirke luftmotstanden skal det være mulig. Å få det til i praksis er derimot en annen sak. Helge Vik har selv sagt til meg han har hatt 360 km/t på Autobahn med den gamle motoren. Om det er løgn eller ikke skal ikke jeg avgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 284
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mitt Bidrag... Musikk og bilder i skjønn forening... cheers

Kommer film også, mangla en kabel for å få lasta den inn... alacocaina

 

http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/gatebilsept_1.wmv

 

Nice sammensetning av bildene...likte blandingen av bilder,effekt og musikk :thumb

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Luringen :) Du skrev jo at du var ute etter bilder av den, kunne tolkes på to måter ;) Fet bil... Darkbulls har alltid noen råtasser :D

 

 

Hmmm..

 

Int i bilder av den gule vingebilen når den herja litt i avsluttinga på lørdagen

 

Nærmere bestem i 17.30 - 18.00 tiden

 

 

Bedre d Espen :thumb

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår