xanakor Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 hei. jeg er nå i fasen med å kjøpe en golf 1, jeg ser på en golf 1 75 hk med automat.. så jeg lurer på hvor my stress det er for å skvise inn en gti motor av nyere sort? tenkte på golf 2 gti motor da. eller er det noen andre tips dere har? er ivertfall utenkelig for meg å ha den originale motoren med automat, vil ha manuel.. jeg setter stor pris på alle tips jeg kan få. gjerne tips om andre billige utgangspunkt. på forhånd takk mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 75 hk er vel 1500 eller 1600-motor. Du kan sette inn gti motor i den, men du må bygge opp ledningsnettet, det er det eneste problemet du møter. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Du bør få tak i en Golf1 Gti motor da luftfilteret sitter på riktig side på denne. I tillegg el. nett og bensintank da din mangler retur. Bremser og stabstag er også ting du må oppgradere. Jeg hadde smekka inn en 16V med engang da det er like mye jobb og koster ikke så mye mere. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg