Gå til innhold

kald katode ??

Ranger emnet

lector

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpte meg Sunbeam Kald Katode

til å bruke i bagasjen. Noen som har testet disse før?

Tåler dem litt risting? hehe ;D

MVH Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem skal jo ligge under noen plater. Å lyse ut på forsterkerene etc.

Å kommer heler ikke til å "teste" hvor mye dem tåler, ved å bøye dem :p

hehe. Dem er jo billige, så om det ikke skulle fungere, så er ikke det verdens undergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å gå for neon wire egentlig. Så slipper du å bekymre deg for at ting skal knekke :)

Lyser dem bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn OT, men du jannis, har du gjort no mere med carinan ??

Synes den zapcon så litt letter henslengt ut baki bagasjutrymmet der sist jeg sån.

den er montert sånn sm den vises på stats siden min, har ikke gjort ne mer en det. http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID=47102&Season=0

tilbake til topic: selve katoden er 2-3mm tykk, og den knekker Veldig lett, men den er dekket av et plastrør som gjør at det tåler en god del, HVIS du sørger for å ikke bøye på røret.

når det gjelder neon-wire vil påstå at disse knapt lyser i forhold til katodene, har sett og sammenlignet dette selv, og det er akkurat som alle andre sier, de lyser veldig svakt. men de er lette å legge opp, og gir en fin effekt i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine katoder har jeg ikke knekt,men å forlenge kabel til katodene er ikke lett.har vel snart brent 3 sett,men som en annen nevnte de er billig.neon wire lyser dårlig men fungere som en lysstripe.(har en i dachbordet)europris har billige til bil(ca 200kr for 30cm-2stk)har også dette i bilen.2 30 cm katoder i bagasjen ikke noe probl.kopmmer på rudskogen søndag.finner meg i en rød carina e.i db området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine katoder har jeg ikke knekt,men å forlenge kabel til katodene er ikke lett.har vel snart brent 3 sett,men som en annen nevnte de er billig.neon wire lyser dårlig men fungere som en lysstripe.(har en i dachbordet)europris har billige til bil(ca 200kr for 30cm-2stk)har også dette i bilen.2 30 cm katoder i bagasjen ikke noe probl.kopmmer på rudskogen søndag.finner meg i en rød carina e.i db området.

Skal nok en del til for at katadodene skal knekke ja. Husker jeg hadde noen under en scooter en gang. Funka fint hele sesongen de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider