Hersker Hans Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Merkelig tråd da. Fant sikkerhetsbelter på ene siden bak i Camaroen jeg. heh. Var ikke det originalt, og jeg har ikke gravd noe særlig under baksete før nå. Får bare ta å fjerne det. forann skal jeg montere, men passasjerer baki får sitte på på egen risiko, kjører pent med passasjerer da. Så fant jeg en gammel metal figur, merkelig greie, og en lypsyl fra 80 tallet så det ut som, sikkert forrige eier som har hatt noen fjortisberter baki der en gang for lenge siden. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 eneste jeg fant da jeg gravde i baksetet av midtsete beltet .. har altid lurtpå hvor det hadde tatt veien ... er litt rart og ha 3 belte feste saker .. men bare 2 belter .. men nå har jeg alle 3 :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Fant en svær haug med sagflis:eek: Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Tyske mynter, kviteringer, glassbiter, hm mere var det vel ikke... Eller har eg opplegget for abs der,samt noen belter da disse bare tar plass... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Baksete? Hva er det for noe da? Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by hfracing bakseter ? Det samme spør jeg om og... :P Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Acoustic Baksete? Hva er det? Se her ja, er flere av oss som ikke veit hva det er :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Precious Baksete, tar opp unødvendig plass og vekt. Og her er en som veit hva det er... :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 du kan quote flere ganger i 1 post .. du vet det .. eller prøver du å øke antall poster du har for å se tøffere ut foran ***************** (vil ikke ta det for langt) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Under baksetet i bluebirden fant jeg 3 svenkse 10kr sedler.. heh.. i golfen når jeg da kasta evkk baksetet som er unødvendig fant jeg MYE ølkorker og 3 isskraper.. (gudene vet hvorfor han skulle skrapa is under der han forrige eieren..) under baksetet på jetta'n ahr jeg ikke sett.. i opeln.. tja.. gudene vet hva som er der.. rust sikkert Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Fant masse vann eg. Elektrisk takluke er noke dritt.:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 en liten skrutrekker :) Null hull :D Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Kebab gud du kan quote flere ganger i 1 post .. du vet det .. eller prøver du å øke antall poster du har for å se tøffere ut foran ***************** (vil ikke ta det for langt) Pirk pirk, er det ikke lov å gjøre "feil" lenger eller nå? Greit det, skal gå en måned til neste gang jeg poster så mye som en post her. prates Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Helios Under baksetet i bluebirden fant jeg 3 svenkse 10kr sedler.. heh.. i golfen når jeg da kasta evkk baksetet som er unødvendig fant jeg MYE ølkorker og 3 isskraper.. (gudene vet hvorfor han skulle skrapa is under der han forrige eieren..) under baksetet på jetta'n ahr jeg ikke sett.. i opeln.. tja.. gudene vet hva som er der.. rust sikkert Under baksetet i jettan finner du ikkeno... Der har jeg vært og tatt alle myntene! :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Kebab gud skal vedde snuten aldri tokk han :op Snuten stoppa folka som stjal den mens de var ute og kjørte, hadde sveisa nytt chassis-nr og nye skilt. Men i likhet med altfor mange andre saker i dette landet, så ble den henlagt....må gudene vite hvorfor!?:confused: Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg