jokkadunokko? Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hei jeg lurte på om det var noen der som har en skisse av måleur for å justere tenningen med.. motoren er en 1.6turbodiesel. uhhmmwhat? Siter :) wicked :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hvis du har behov for å justere tenningen på din diesel så er ikke jeg helt med ??? Hehe - tror du bomma litt der ? Finnes ikke plugger på diesel - ikke noe som kan justeres på den ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 må være diesel pumpa i så tilfelle.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkadunokko? Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 trenger skisse over utstyret man justerer tenningsinnspruten fra dieselpumpen.. det er et slags rør man skrur fast bak i dieselpumpa med et måleur på. trenger målene på det røret så jeg får dreid mg ett. Siter :) wicked :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 trenger skisse over utstyret man justerer tenningsinnspruten fra dieselpumpen.. det er et slags rør man skrur fast bak i dieselpumpa med et måleur på. trenger målene på det røret så jeg får dreid mg ett. Tenningsprut fra diesel pumpa? hmm.. Dieselmotorer anntennes ved hjelp av trykk(komprisjon) ikke ved hjelp av gnister.. Hva er problemet egentlig? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Tenningsprut fra diesel pumpa? hmm.. Dieselmotorer anntennes ved hjelp av trykk(komprisjon) ikke ved hjelp av gnister.. Hva er problemet egentlig? Blandingen antenner når dysen spruter diesel inn i sylinderen. Det han er ute etter er sikkertet verktøy til å justere tidspunktet dette skal skje (justeres på dieselpumpa). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg