ford granada Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Noen som vet om noen "rally" sider ? eller spess deler til 323 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Er eit par på 323gtx.co.uk forumet som sitter på ein del deler til de gamle 4x4 turboene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Har litt diverse jeg og. Noe spes du lurer på? Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 HAr kjøpt meg en hvit 87 mod og tenkte jeg skulle lage litt "rally" ut av den... skvettlapper store fjernlys osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 har en 4x4 girkasse til bf turbo, svinghjul og ein heug m andre motordeler. har ein 16v topp og. ring om det er noe av interresse. 95841707 eller mail. kubikken@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 dette er bare 1.5l da...vet du om noen trimmuligheter? kam? Du har vel ikke noe eksteriør?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 E5 motoren finnes også i ein turboutgave frå mazda. Men denne var berre solgt i japan og aus/nz så vidt eg veit. Forskjellene til den motoren er vel ganske stor da den har injection og sikkert andre kammer/stempler osv. E5 er ikkje så veldig vanlig å trimme i Europa, sjekk med folka i australia på fordlaser.com og amazd.co.nz forumene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg