zoobi Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Nå snakker vi her vettu. Må si at bilen er noe av de feteste golfene jeg har sett. Keep up the good WORK! Mangler litt her og der så er den klar for utstilling yodude Som sagt LITT LAVERE BAK :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Og slik ser den ut etter et slit med montering, har byttet baklyktene men har ikke tatt bilder av de enda, det kommer opp litt senere.. det der ble svin bra! samme fanger jeg vurderte på golfen jeg hadde og :) Nye frontlykter nå så blirre fett! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 det der ble svin bra! samme fanger jeg vurderte på golfen jeg hadde og :) Nye frontlykter nå så blirre fett! Word! :) *ti tegn* Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ahhh forveksler du meg med andreas nå.....er han som holder andreas i øra jeg.... Å ja trodde det var Andreas jeg, he he, men siden du holder han i øra så får du dra han litt hardere å be han forte seg med golfen, vi savner den.. det der ble svin bra! samme fanger jeg vurderte på golfen jeg hadde og :) Nye frontlykter nå så blirre fett! Takker og bukker, har bestillt nye hovedlykter, badlook, grill med to chrom riller og ny antenne.. så dette blir bra Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvor brede er dekka dine,Maroc??Har bestilt rs4 felger med 205/40-17 dekk.Kan jeg ha 215 dekk f.eks siden jeg skal hive på supersport justerbart,og skal lowe bilen slik at felgkanten er jevn med hjulbuen.skjønner??? yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvor brede er dekka dine,Maroc??Har bestilt rs4 felger med 205/40-17 dekk.Kan jeg ha 215 dekk f.eks siden jeg skal hive på supersport justerbart,og skal lowe bilen slik at felgkanten er jevn med hjulbuen.skjønner??? yodude Jeg har 215/40-17 og det anbefales på det stekeste å valse hvis du skal ha det... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvor brede er dekka dine,Maroc??Har bestilt rs4 felger med 205/40-17 dekk.Kan jeg ha 215 dekk f.eks siden jeg skal hive på supersport justerbart,og skal lowe bilen slik at felgkanten er jevn med hjulbuen.skjønner??? yodude Jeg har 205/40/17, hvis du skal ha 215 bak så tror jeg man må valse, for min bak går i kant med hjulbuen, men foran tror jeg 215 skal gå, for jeg har litt å gå på foran, men må nok valse litt foran å regner jeg med hvis du skal ha 215 foran.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Her er bilen 2.0 GTI,som avatar da!! doh Sliter noe sinnsykt med å få inn litt mer norm size på bildene!!! Trenger hjelp Jævla bullshit opplegg spør du meg http://photobucket.com/albums/b272/glenn1975/?action=view¤t=153kb.jpg Noen som gidder å modde 3`ern min med 17" rs4 felger.lowe den!skal lakke den en rå rødfarge.ønsker flere muligheter.kom igjen,forslag ønskes!! :thumb Klikk linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Først og fremst trenger du å få lagt opp bilder på en hjemmeside eller noe sånt... (hvis du ikke har noe sted, kan sikkert jg avse litt plass på serveren min, du kan få låne)... Og når du har fått til det, må du bruke denne metoden: Kort beskrivelse fra admin her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89402 Halllais!!har fått til å legge ut bilen som en link,men hvordan får jeg opp hele bilder???? :spider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Å ja trodde det var Andreas jeg, he he, men siden du holder han i øra så får du dra han litt hardere å be han forte seg med golfen, vi savner den.. Takker og bukker, har bestillt nye hovedlykter, badlook, grill med to chrom riller og ny antenne.. så dette blir bra krem! åssen lykter da? no fett? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 krem! åssen lykter da? no fett? Har bestillt disse, syns de er kule jeg, passer nok til bilen min i og med at den er mørk.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Halllais!!har fått til å legge ut bilen som en link,men hvordan får jeg opp hele bilder???? :spider Du skriver bak linken... Eller trykker på den knappen med landskap på, i editoren og limer inn linken der... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Tøffe lykter Maroc! Blir fett når den og badlocen er på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg har 215/40-17 og det anbefales på det stekeste å valse hvis du skal ha det... hvor mye er din senka??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Du skriver bak linken... Eller trykker på den knappen med landskap på, i editoren og limer inn linken der... fått d til nå :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg