Gå til innhold

Maroc`s GTI

Ranger emnet


Maroc

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Maroooooooooc!!!!!! Nå må du få rævva i gir. :driving

Jeg så bilen din i går =) Nå syns jeg du skal dele med folket :pics

 

Biiiiiiilder! Nå er det et par ting jeg ikke har sett og det veit du ! Så hva med å slenge ut noen fler bilder...?

 

Speedy

 

Til dere to, SLAPP av!! har ikke vært på pc`en på drit lenge, jobba som faen i det siste, når jeg kommer hjem er jeg helt kake og bare legger meg, får ikke tid til annet.

 

Bil Bil Bil??

Hvor hvor hvor?

Jeg vi se!!

:-D

 

Hva mener du bil bil bil, du har sett masse av bilen min, he he din førte post her jo, :respect

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

get it on ilias!! Fått på det koniske filteret? Hva skjer med en tråd om bilen på vacn forumet?

he he, se hvem som er her a, god gutten sin det, trodde du ikke var på dette forumet lenger jeg, men kult at du legger en liten hilsen da vøtt.

vacn forumet skal jeg også begynne på snart ja, det kommer, men tar tid, har ikke så mye tid foran pc`en for tiden.

 

Aner ikke om jeg har nevnt det før i denne tråden, men du har en feit bil.. :) Nevnte det vel når jeg snakket med deg på lørdag også. Hyggelig å hilse på forumfolk på treff, og se på bilene deres på skikkelig.

Spesielt de nye felgene dine er stilige som pokker.. :)

takker og bukker, joa du nevnte det på treffet, hyggelig å hilse på deg også, du har en fin bil du også, liker lakken din, bilen din var rimelig lav bak også ass, men det kom vel av andre grunner, he he sier ikke mer jeg

 

Slutt å tell AVGIFTER A!!! LEGGG UT BILDER!!!!!

:hammer lol ass, sier ikke mer..

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais folkens!! wtf?

 

kjøper meg en golf III 2.0 GTI imårå?

Maroc:D virker som du har peil på golf III!

tenkte å kjøpe front å bakfanger + nye speil(ikke like dine)+ny eksos+senkesett og felger

Har du noen råd om hvor jeg burde henvende meg??

 

legger ut bilde av bilen imorgen eller onsdag helpme helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det på tide med å style bilen litt, kjøpte meg frontfanger bakfanger og sideskjørt, når jeg fikk stylinga satte jeg dem til lakkering med en gang, prøvde å få klart alt sammen til rudskogen, fikk tilbake stylinga mi ca en uke før rudskogen helgen, så har jeg holdt på å montere i 5 dager ca (for et slit ass) her er noen bilder under hele forvandlingen.

 

Her har vi et par kompiser som hjelper meg med å få av orginale frontfanger

DSC00143.jpg

 

Slik ser frontfangeren ut (ikke lakkert vel å merke he he)

DSC00144.jpg

 

DSC00145.jpg

 

Så prøve monterte vi fangeren her:

DSC00151.jpg

 

DSC00150.jpg

 

DSC00149.jpg

 

klistret på navnet mitt på sidedørene, sånn ble det:

DSC00136.jpg

 

DSC00137.jpg

 

DSC00134.jpg

 

DSC00133.jpg

 

Alle bildene har jeg tatt med mob kamera (k750i he he) så beklager hvis det blir litt uklart, men skal ta bedre bilder senere med ett skikkelig kamera, hva synes dere så langt??

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår