Gå til innhold

Maroc`s GTI

Ranger emnet


Maroc

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å ja trodde det var Andreas jeg, he he, men siden du holder han i øra så får du dra han litt hardere å be han forte seg med golfen, vi savner den..

 

 

Nja, må nok holde han litt i øra jeg å av og til;)

 

Jepp, var hyggelig å treffes igjen Ilias! Ja, er nok litt enig der, må komme meg ut på veiene snart igjen, savner golfen litt jeg å, hehe, men ting skjer, ikke tvil på det! hehe.. vi får snakkes en dag!

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja trodde det var Andreas jeg, he he, men siden du holder han i øra så får du dra han litt hardere å be han forte seg med golfen, vi savner den..

 

 

Nja, må nok holde han litt i øra jeg å av og til;)

 

Jepp, var hyggelig å treffes igjen Ilias! Ja, er nok litt enig der, må komme meg ut på veiene snart igjen, savner golfen litt jeg å, hehe, men ting skjer, ikke tvil på det! hehe.. vi får snakkes en dag!

Godt å høre at det skjer noe med golfen og at den ikke står helt i ro. hold meg oppdatert, så snakkes vi :cab

 

Lite bilde av deg og Doser på rudskogen

 

doser_maroc.JPG

 

tøft bilde, neimen hvem er denne mystiske personen vi har til høyre i bilde tro?? :web

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det skjer noe med golfen og at den ikke står helt i ro. hold meg oppdatert, så snakkes vi :cab

 

 

 

tøft bilde, neimen hvem er denne mystiske personen vi har til høyre i bilde tro?? :web

Neimen, blåmann jo

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel fått på baklyker som jeg ikke har posta enda, men må bare ta et par bilder av dem så kommer det opp

 

Ligger jo bilder av baklyktene i "Photosession" tråden til Mandela, husker du ikke Maroc..huff'a meg altså..er skuffa..hehe.. hellothere

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår