Maroc Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Tøffe lykter Maroc! Blir fett når den og badlocen er på Det gjør det vettu zoobi, det skal jeg love deg.. yodude Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hvor mye er din senka??? Har justerbart supersport så her bare skrudd til det så lavt nok ut... Litt OT dette da... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Lite bilde av deg og Doser på rudskogen Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Å ja trodde det var Andreas jeg, he he, men siden du holder han i øra så får du dra han litt hardere å be han forte seg med golfen, vi savner den.. Nja, må nok holde han litt i øra jeg å av og til;) Jepp, var hyggelig å treffes igjen Ilias! Ja, er nok litt enig der, må komme meg ut på veiene snart igjen, savner golfen litt jeg å, hehe, men ting skjer, ikke tvil på det! hehe.. vi får snakkes en dag! Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Å ja trodde det var Andreas jeg, he he, men siden du holder han i øra så får du dra han litt hardere å be han forte seg med golfen, vi savner den.. Nja, må nok holde han litt i øra jeg å av og til;) Jepp, var hyggelig å treffes igjen Ilias! Ja, er nok litt enig der, må komme meg ut på veiene snart igjen, savner golfen litt jeg å, hehe, men ting skjer, ikke tvil på det! hehe.. vi får snakkes en dag! Godt å høre at det skjer noe med golfen og at den ikke står helt i ro. hold meg oppdatert, så snakkes vi :cab Lite bilde av deg og Doser på rudskogen tøft bilde, neimen hvem er denne mystiske personen vi har til høyre i bilde tro?? :web Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 er vel ikke vits med bilder så lenge det ikke har skjedd noe mer! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Godt å høre at det skjer noe med golfen og at den ikke står helt i ro. hold meg oppdatert, så snakkes vi :cab tøft bilde, neimen hvem er denne mystiske personen vi har til høyre i bilde tro?? :web Neimen, blåmann jo Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 er vel ikke vits med bilder så lenge det ikke har skjedd noe mer! har vel fått på baklyker som jeg ikke har posta enda, men må bare ta et par bilder av dem så kommer det opp Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 har vel fått på baklyker som jeg ikke har posta enda, men må bare ta et par bilder av dem så kommer det opp Ligger jo bilder av baklyktene i "Photosession" tråden til Mandela, husker du ikke Maroc..huff'a meg altså..er skuffa..hehe.. hellothere Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ligger jo bilder av baklyktene i "Photosession" tråden til Mandela, husker du ikke Maroc..huff'a meg altså..er skuffa..hehe.. hellothere stemmer det, men legger ut her også litt senere, skuffer meg selv jeg nå :hammer Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Skal det være så vanskelig Maroc? hellothere Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Skal det være så vanskelig Maroc? hellothere Jeg holdt faktisk på å gjøre det samma men du var raskere enn meg supermann.. cheers takker Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg holdt faktisk på å gjøre det samma men du var raskere enn meg supermann.. cheers takker Treigingen assman Hehe.. :magic Neida Maroc...;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Syns d var stygt med krommen på ballyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hvor mye betalte du for lakkering av frontfanger, bakfanger med bakleppe og sideskjørt..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg