Gå til innhold

Maroc`s GTI

Ranger emnet


Maroc

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og slik ser den ut etter et slit med montering, har byttet baklyktene men har ikke tatt bilder av de enda, det kommer opp litt senere..

 

DSC00179.jpg

 

DSC00178.jpg

 

DSC00177.jpg

 

DSC00176.jpg

 

DSC00175.jpg

 

DSC00174.jpg

 

DSC00173.jpg

 

DSC00172.jpg

 

DSC00171.jpg

 

DSC00170.jpg

 

DSC00169.jpg

 

 

 

det der ble svin bra! samme fanger jeg vurderte på golfen jeg hadde og :)

 

Nye frontlykter nå så blirre fett!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der ble svin bra! samme fanger jeg vurderte på golfen jeg hadde og :)

 

Nye frontlykter nå så blirre fett!

Word! :)

*ti tegn*

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh forveksler du meg med andreas nå.....er han som holder andreas i øra jeg....

Å ja trodde det var Andreas jeg, he he, men siden du holder han i øra så får du dra han litt hardere å be han forte seg med golfen, vi savner den..

 

det der ble svin bra! samme fanger jeg vurderte på golfen jeg hadde og :)

 

Nye frontlykter nå så blirre fett!

Takker og bukker, har bestillt nye hovedlykter, badlook, grill med to chrom riller og ny antenne.. så dette blir bra

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor brede er dekka dine,Maroc??Har bestilt rs4 felger med 205/40-17 dekk.Kan jeg ha 215 dekk f.eks siden jeg skal hive på supersport justerbart,og skal lowe bilen slik at felgkanten er jevn med hjulbuen.skjønner??? yodude

 

Jeg har 215/40-17 og det anbefales på det stekeste å valse hvis du skal ha det...

_____________________________________________

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor brede er dekka dine,Maroc??Har bestilt rs4 felger med 205/40-17 dekk.Kan jeg ha 215 dekk f.eks siden jeg skal hive på supersport justerbart,og skal lowe bilen slik at felgkanten er jevn med hjulbuen.skjønner??? yodude

Jeg har 205/40/17, hvis du skal ha 215 bak så tror jeg man må valse, for min bak går i kant med hjulbuen, men foran tror jeg 215 skal gå, for jeg har litt å gå på foran, men må nok valse litt foran å regner jeg med hvis du skal ha 215 foran..

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilen 2.0 GTI,som avatar da!! doh

Sliter noe sinnsykt med å få inn litt mer norm size på bildene!!!

Trenger hjelp Jævla bullshit opplegg spør du meg

 

http://photobucket.com/albums/b272/glenn1975/?action=view&current=153kb.jpg

 

Noen som gidder å modde 3`ern min med 17" rs4 felger.lowe den!skal lakke den en rå rødfarge.ønsker flere muligheter.kom igjen,forslag ønskes!! :thumb

 

Klikk linken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst trenger du å få lagt opp bilder på en hjemmeside eller noe sånt... (hvis du ikke har noe sted, kan sikkert jg avse litt plass på serveren min, du kan få låne)...

 

Og når du har fått til det, må du bruke denne metoden:

link til bildet her

 

Kort beskrivelse fra admin her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89402

 

Halllais!!har fått til å legge ut bilen som en link,men hvordan får jeg opp hele bilder???? :spider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja trodde det var Andreas jeg, he he, men siden du holder han i øra så får du dra han litt hardere å be han forte seg med golfen, vi savner den..

 

 

Takker og bukker, har bestillt nye hovedlykter, badlook, grill med to chrom riller og ny antenne.. så dette blir bra

 

 

krem! åssen lykter da? no fett?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halllais!!har fått til å legge ut bilen som en link,men hvordan får jeg opp hele bilder???? :spider

 

Du skriver foran linken og bak linken...

 

Eller trykker på den knappen med landskap på, i editoren og limer inn linken der...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår