-cardudde- Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Å herre!! Imponerende, sinnsykt fett prosjekt og liker hvordan kjerra ser ut nå! Gleder meg sykt mye til ferdig produkt! Einzer pwn. :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Grattis, du har funne det rette stuket på`n ;) (må vell å slenge meg med i lyktediskusjon) Av de 3 forskjellige baklyktan så syns æ de orginale passa som bare F******, har kansje nokka med fargen på biln å gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lid Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Du burde jo hatt et event ala OCC for avduking av prosjektet. Du har mange fans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 dette ble helt nydelig, kunne ikke blitt bedre dette. Dette er nok forumets nåværende feteste old-school einser! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hmm, ble litt usikker angående lyktene når jeg så de originale! Passa jo ordentlig bra det å. Men siden du kjører med klarglass foran, tror jeg helthetsinntrykket blir best med klare bak også. Skulle fått tak i Westmorelandfront veit du, så kunne du hatt originale bak, det hadde blitt ordentlig nice;) Får nesten frysninger når jeg ser hvor bra dette har blitt fra begynnelsen og til nå:D Peneste Norske Old School einseren jeg har sett! Og trolig den mest gjennomførte i Norge hittil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 [quote name=|Massern| Peneste Norske Old School einseren jeg har sett! Og trolig den mest gjennomførte i Norge hittil.[/quote] Nå må du ikke glemme at Gøran Aandal (Einserfreak) fikk sin Einser på 7 sider i Performance VW da ;) Men, Ekkoj, sinnsykt hvor bra det her har blitt! Trodde ikke det skulle bli dette resultatet når du startet :) Ser ut som du rekker 22 april på Mekonomen Hadeland jo ? ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Skal ikke glemme det nei. Hehe. Tror ikke jeg har sett noen bilder av den bilen desverre. Ikke som jeg husker ihvertfall. Edit: Fant bilde av den nå, og jeg har visst sett den før! Gjennomført og fin den. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Ikke for å si noe negativt om ekkoj's prosjekt men alt han har gjort er å restaurere en einser. Det er MANGE i Norges land som har gjort MYE mere enn dette på en einser men som ikke er aktive på diverse forum(desverre). Her er det nesten ingen modder utover det orginale! Men uansett er det ett fint prosjekt og all honnør til ekkoj som starta bokatavelig talt på 0..... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Må bare henge meg på den baklyktdiskusjonen.... Gå for de orginale! Får nesten en tåre i øyekroken når jeg ser det! Rett og slett rørende å se på! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Nå må du ikke glemme at Gøran Aandal (Einserfreak) fikk sin Einser på 7 sider i Performance VW da ;) Men, Ekkoj, sinnsykt hvor bra det her har blitt! Trodde ikke det skulle bli dette resultatet når du startet :) Ser ut som du rekker 22 april på Mekonomen Hadeland jo ? ;) Kan hende det om jeg får bilen til å gå Ikke for å si noe negativt om ekkoj's prosjekt men alt han har gjort er å restaurere en einser.Det er MANGE i Norges land som har gjort MYE mere enn dette på en einser men som ikke er aktive på diverse forum(desverre). Her er det nesten ingen modder utover det orginale! Men uansett er det ett fint prosjekt og all honnør til ekkoj som starta bokatavelig talt på 0..... :) Jeg føler vel at prosjektet har "tatt" litt av i tilbakemeldingene ja. Misforstå meg rett, jeg synes det er supert med alle positive tilbakemeldinger, men som maniacoupe sier, jeg har jo egentlig bare restaurert den stakkars einseren. Men utfra utgangspunktet til meg og bilen, så er jeg kjempefornøyd :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Restaurering eller ei, bilen ser bra ut uansett! Ikke noe overflødig dilldall. Det originale som har blitt finpusset og forbedret litt på:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Jeg bøyer meg i støvet... Helt rå bil;) Gleder meg til å få sett den en eller annen gang.... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doc1603 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Denne Golfen bilr bra den. ekkoj tror du den blir ferdig ti 23 mai, såjeg kan se den da :hailvw Hilsen din fetter Siter Volvo 240 Glt 1988 b23e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Når du vårmønstringa? Blir sinnsykt bra dette, gå for orginale baklamper om du skal ha orange blinker, da går du litt mot strømmen siden alle skal ha modda baklamper... Me like... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Originale baklyktene var definitivt best. Du har kjørt rett look, dette tar seg ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg