88modell Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 http://www.zatzy.nu/index.php?page=gis cheers Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Takker! Så veldig bra ut. Viste ikke at de har begynt å filme på gatebiltreffa. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 da var den bestilt cheers Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 så bra ut den! cheers Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Oooooooh.. la meg gjette! 20min hvor bilene ligger på rompa til hverandre, uten en eneste politibil i sikte. Resten av dvd'en er fyllt opp med diverse kjipe stevner med klipp man har sett hundre ganger før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Så bra ut, håper bare den blir mer underholdene enn de forje filmene de har gitt ut. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 såg litt betre ut 6'ern enn 5'ern. GiS 5 var elendig Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 GIS 1 og 2 er of forblir de beste uansett. Kanskje de har lært seg å ha et lite stykke plexiglass foran kamera denne gangen da! Og hvordan skal viperen komme seg rundt svingene? :hvaskjera Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 GIS 1 er møkka film, har 1&2 på dvd, og jeg mener nå at 2ern er bra, men de andre filmene er bedre kvalitet og klippt, virker litt mer profft.. mer behaglige filmer å se på.. gleder meg til jeg få hele 6ern, laster ned trailen så for se hvordan denne er.. :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg