volvovassdal Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 ok:) lyst på 230FT/FK jeg også, men pengene rekker liksom ikke til for tia, hehe! så jeg må gjøre det beste utav d jeg har fra før.. lyst på en chip som gjør at jeg kan kjøre på rund 1 bar! prøvde å justere på litt turbotrøkk hær om dagen, men når jeg kom over 0,6 så kom ladetrykks sperra:( kansje like greit egentli, siden det er lite lurt å tukkle med trykke på en orginal bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Funker, men så fort man begynner å fikle med ting og tang, så sluker den nok bensin... Skulle ønske jeg heller kjøpte en original 740TIC som jeg kikka på enn den jeg har nå... hehe.. men sånn er det, så går jo min hakket bedre og da, hehe. Men det lønner seg nok ikke å stille opp alt for mye, får lite effekt for penga... + at det er spaghetti-råder originalt i b230et-motoren :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 når vi først var inne på å snakke om dumpventiler å sånn.. hvor er den beste plasseringen? før eller etter IC? fikk i en dumpventil i går som jeg skall prøve:) kom du dæ heimatt i går da geir???? hehe :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Dumpventilen monteres etter intercooler, så nær innsuget som mulig. men IKKE etter gasspjeldet! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 når vi først var inne på å snakke om dumpventiler å sånn.. hvor er den beste plasseringen? før eller etter IC? fikk i en dumpventil i går som jeg skall prøve:) kom du dæ heimatt i går da geir???? hehe :biker bete plassering på dumper er så nært gasspjellet som mulig!på røret fra ic'n til innsuget! :thumb Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 kom mæ hjæm igjen ja! i dag så! hehe! sett dumpen på røre fra innsug t ic du! sikkert likest d! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 kom mæ hjæm igjen ja! i dag så! hehe! sett dumpen på røre fra innsug t ic du! sikkert likest d! mått du legg over te dama da eller? hehe :spider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 nope! hehe! mått legga i bila! fått prøvd dumpen eller? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hmm, kjedeli d da, hehe! nei har ikke fått prøvd dumpen ennå nei, lurer på om jeg skal montere den slik morten gjorde d på 740'n sin.. slipper jeg å ødelegge røret i tilfelle d ikke funker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hmm! e itj sikkert d fungere så bra når denj står så nerme turbon! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hmm! e itj sikkert d fungere så bra når denj står så nerme turbon! nja, funka da brukbart te morten me den plasseringa.. men vi får no sjå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 kan dere være så snill å ikke avspore hele tråden min med andre ting enn bilen min?blir så rotete da ;) hehe Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 kan dere være så snill å ikke avspore hele tråden min med andre ting enn bilen min?blir så rotete da ;) hehe sorry, hehe:) ble kansje litt mye avsporing dær ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har holdt litt på med bilen idag siden jeg har skolefri og er hjemme.Tok av 740 Turbomerket bake og ellers venter jeg på delene jeg har kjøpt(531 topp,bolter og pakning)Legger ved noen bilder fra dagen vi kjørte den hjem :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 er fin den bilen din ass!;) hvor kjøpte du toppen, og hvor mye måtte du ut med for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg