Gå til innhold

Har kjøpt meg 740 Tic :)

Ranger emnet


Glenn`

Anbefalte innlegg

ja den 740 øyvind prata om er nok en av to jeg har kjørt (jim roger var vel eieren) men volvo var nok så som så da når man har honda :)

 

btw du må henge i med bilen glenn om fredrik O får seg honda :)

stæmmer d!ska nok hæng i nu! :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm det med at 1000m ødelegger lit av funsoner til inter kuleren kan godt stemme men på på en ny vri sett dem under grillen nesten helt nede ( ikke fornand skjilte )

kan jo ver litt tøft med ny vri kem vettbare håpe du ikke :drive2 på glatta og snøen osv..

(lappen kommer i slutten av mai) 740gl 2,3i 230f

(parkert) Honda Px= stikkflammer og døden nær

(stjålen) Suzuki smx 70cc

 

Har dysleksi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært litt stillstans i tråden siden bilen står uten topp nå...kjøpte en topp men den har på merkelig vis ikke kommet ennå anger2 men så snart jeg har fått topp så blir bilen kjørbar igjen snarest mulig.Videre planer da er som følger:

 

-Kjøp og montering av dumpventil(fikk penger til dump i bursdagsgave fra dama ;) kjekt!)

-Få hevet inn ny forsterker,spiller,sub og frontsett(ikke noe dyre saker siden jeg foretrekker motor fremfor stereo)

-Turbotimer.......kanskje.Får se hva lommeboka sier

-Få tak i ny orginal turbotrykkmåler(den i dashen)

-Fikse på div. småting rundt om

 

Kommer bilder og stæsj etterhvert :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her kommer et par bilder...:)

 

Pakke fra KRB

 

volvotic001.jpg

 

Fjærnet emblem bake..må polere litt så blir det bra :)

 

volvotic002.jpg

 

Og et bilde av 16T'n...har vært dårlig med aktivitet på en stund nå å den har lyst til å snurre snart! :thumb

 

volvotic003.jpg

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra detta med gang på doningen igjen! hørt med karen du kjøpte toppen av? var ikke det en på forumet? hvis du får sendingsnummeret kan du jo se åssen det ligger an..

 

om d ikke har satt på hvite skivene så har jeg fått en gaus til å modde de skivene som kom ut på 900 forumet til samme stigning som ihvertfall jeg har.. veit ikke om det er likt på sug og turbo.. har turteller også til 8.000..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra detta med gang på doningen igjen! hørt med karen du kjøpte toppen av? var ikke det en på forumet? hvis du får sendingsnummeret kan du jo se åssen det ligger an..

 

om d ikke har satt på hvite skivene så har jeg fått en gaus til å modde de skivene som kom ut på 900 forumet til samme stigning som ihvertfall jeg har.. veit ikke om det er likt på sug og turbo.. har turteller også til 8.000..:D

den toppen ble send tilbake til han,og jeg skal få pengene tilbake.Har funnet en annen topp i nærheten der jeg bor.Skal bli godt å få start på den igjen ja :)

 

ang. di skivene så jeg di i photoshop forumet :) så bra ut.må bare gidde å gjøre jobben,hehe.er no dritt med di stoppepinnene jeg har.

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med lappen Glenn`! Bærre å få skjelt på biln no så du slæpp å daff rundt i stor golfen t beine :D Konebil.no!! :eddie

takker :) good me lappen nu ja.bærre turbomaskina som mangla på veien,hehe.btw kjørt opp i snystorm ;) hehe

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår