Gå til innhold

Vitner til kollisjon Bakke Bru, Trondheim

Ranger emnet


eivind windspoll

Anbefalte innlegg

Etterlyser vitner til sammenstøtet mellom meg, hvit Urquattro og en sort Mercedes st.v. ved Bakke Bru klokken 2300 lørdag 10/9. Damen i Mercedesen nekter å skrive under på felles skademelding.

 

Vet det var en sort stylet Toyota Supra i området, så om noen vet hvem det er så ta kontakt. Så kan jeg få snakket med de om de så noe.

 

mvh

Eivind Windspoll

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke vitne, men da noe lignende skjedde meg så sendte jeg bare inn en skademelding til mitt forsikringsselskap. På grunn av at den andre sjåføren ikke ville skrive under eller varsle sitt forsikringsselskap tapte han saken... Det var en drosjesåfør som "hadde dårlig tid". Han kjørte bare videre igjen

 

Politiet burde vel blitt kontaktet på stedet hvis en av partene slår seg vrang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke vitne, men da noe lignende skjedde meg så sendte jeg bare inn en skademelding til mitt forsikringsselskap. På grunn av at den andre sjåføren ikke ville skrive under eller varsle sitt forsikringsselskap tapte han saken... Det var en drosjesåfør som "hadde dårlig tid". Han kjørte bare videre igjen

 

Politiet burde vel blitt kontaktet på stedet hvis en av partene slår seg vrang.

 

OK. Jeg vet at motparten kommer til å sende inn skademelding på sin bil (den var dog ikke skadet på noen som helst måte), så det blir sikkert ord mot ord. Men jeg har bilder av bremsespor fra bilen min som plasserer bilen min en hårsbredd fra fortauskanten. Disse tok jeg i formiddag, men regner med det skal holde. Uansett så blir det ord mot ord + eventuelle bevis.

 

Det juridiske i denne saken skal jeg alltids klare å ordne, men det hadde vært fint om noen så noe :)

 

mvh

EW

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kamerat av meg fikk bilen sin kræsja, og den andre parten ikke ville sende inn skademelding, ble det automatisk hans skyld etter at forsikringsselskapet hans hadde sendt et par purringer til han...

 

Motparten sender også inn skademelding i dette tilfelle, visstnok for å hevde at jeg kjørte inn i henne. Så det blir ord mot ord, men vitner ville hjulpet. Har dog fotobevis som plasserer meg godt inn mot fortauskanten kan man vel si...

 

mvh

EW

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motparten sender også inn skademelding i dette tilfelle, visstnok for å hevde at jeg kjørte inn i henne. Så det blir ord mot ord, men vitner ville hjulpet. Har dog fotobevis som plasserer meg godt inn mot fortauskanten kan man vel si...

 

mvh

EW

 

Ok. Da missforstod jeg litt. Da er vitner gode å ha. Men fotobevis er også kjekt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår