kimoajajaj Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Ja, hvor mye veier Golfen min ? 2er da sef. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Hmmmm..... Det står i vognkortet at min veie 990 Kg. Detta e en 86' GTI 16v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by Golf Gti 16v Hmmmm..... Det står i vognkortet at min veie 990 Kg. Detta e en 86' GTI 16v Min også. Den er 2-dørs, med soltak osv.. 990kg i vognkortet. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 syns egentli 990kg e litt mye. Syns ikke motorn dræg nåt særli hviss æ har på 2 eller 3 passasjera... Men da e det bare en ting å jøre. Trimme:D og å lætte av nån overflødige kilo :D Edit: Hmmm... Det va kansje to ting, men uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 min veide 950 på lastebil vekt(digital) med halv tank og litt dritt inni bilen.. to dørs med luke.. letting er bra .. kjører aldri med mer enn to i bilen. det blir for tungt ;) er vel egentlig ikke no annet å gjøre enn å fjerne bakseter osv ... støydemping? irriterende med lite power.. merker GODT at man har med folk.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Min står det i vognkorte att han veg 1080kg Men litt drit bak sete og litt anlegg 1240kg på lastebil vekt! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 925kg står det i mitt vognkort, (83 1.6 c) men reale vekta er vel 1000-1050 tenker jg. merker ikke om jg har folk på jg.... merka knapt at jg taua en mk1, merka bare at telefonen ringte ustanselig, var stakkern i bilen bak som stammende prøvde å forklare at det gikk i 130.... :D måtte ta det litt pent da.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by G60Turbo 925kg står det i mitt vognkort, (83 1.6 c) men reale vekta er vel 1000-1050 tenker jg. merker ikke om jg har folk på jg.... merka knapt at jg taua en mk1, merka bare at telefonen ringte ustanselig, var stakkern i bilen bak som stammende prøvde å forklare at det gikk i 130.... :D måtte ta det litt pent da.... Joda, men når det står i Signaturen din at du har 370 nm, hmm... La meg se, er ca 200 nm mere enn en standard Gti 16v, så merker du kansje ikke så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Golf Gti 16v Joda, men når det står i Signaturen din at du har 370 nm, hmm... La meg se, er ca 200 nm mere enn en standard Gti 16v, så merker du kansje ikke så mye. Sant nok, jeg har krefter nok til å kjøre fra en 16v med en 16v hengende på slep..... ;) og mere skal det bli! :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by G60Turbo Sant nok, jeg har krefter nok til å kjøre fra en 16v med en 16v hengende på slep..... ;) og mere skal det bli! :D skryt skryt... men går nok godt ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by passat kara skryt skryt... men går nok godt ja :) ekke farli å skryte på seg at bilen går styggodt når den står i molekyler..... ;) blir omtrent samma greia som å skryte at man er verdensmester i å kjøre bil, men siden man ikke har lappen kan man ikke vise det... :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Du har et godt poeng der.. fins nok av de som mener de er verdens mester til å kjøre FØR de i det hele tatt får lappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Til G60Turbo : Du har en feil i signaturen...SLIK BØR DEN VÆRE: 83 Golf mk2 G60T,haltech++++ 190hk 370nm (snart med STOR turbo!! XXXX hk er målet ) Skader ikke å være opptimistisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 G60 turbo: Kor langt er du kommen med bilen? Dukann berre skryte for den kjemm til å gå noko jævligt ha eg tru på! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Har ikke fått gjort en shit enda egentlig..... men følgende er innkjøpt: -Garrett T3 med .63 eksosdel -Rallye IC -Luftkjølt oljekjøler -TD manifold Det som gjenstår i første omgang å gjøre er: Fase 5 -Tilpasse adapterplate mellom manifold og turbo -Sveise nye rør til fra IC -Sveise downpipe kommer til å legge meg på 0,7bar (helt sikkert ja.... ;)) inntil følgende er gjort: Fase 6 -Ny mapping av haltechen -Progresiv bensintrykks reg. -Større dyser -Turboxs boost controller Når dette er gjort blir det å legge seg på 1,4bar og kjøre pent rundt og smile..... :D Ferdig du da turbohavarert? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg