Gå til innhold

Blålys?

Ranger emnet

xZoPpY

Anbefalte innlegg

Om en eller anna kødd leker purk bak meg og jeg finner ut at han ikke er purk.. da kommer han til å angre.. kun IDIOTER vurderer slike ting..

blablabla.. Sure gammle bestemor, det du er.. Har fått 1000 i bot for sirene og blålys er neste på listen. Ikke noe som er så morro som å erte opp en ungdomsbil till kappkjøring med bestefar sin 940 TIC for så å slå på sirene/blålys.. samme med mopedister. Har blitt utsatt for det samme og tok det med smil og lettelse Devil

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, så å kjøre som en idiot er greit, men å ha ett blinkende lys i frontruta,DET er helt itiodtisk, hmmm, ja forstå det den som kan

er lov å tenke litt fø rman sier noe er det ikke? jeg sa ikke at det var greit å kjøre som en idiot.. jeg sa at det var en ting å kjøre litt for fort.. men å leke snut.. det er faen meg så jævla latterlig at jeg blir kvalm.. skulle tru folk skyldte IQ noen ganger

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern har en 1993 mod. Volvo 240GL som er tidligere sivil politibil. (Gjekk eit år hos lensmannen i Ullensvang). Den var utstyrt med sirene, politiradio og en sånn "magnetsaftblander" til å ha på taket.

SKulle gjerne ha fått tak i en slik saftblander med kontakt til sigarettenner. (er laget til ei metallplate på idtkonsollen til å ha blålyset på, m ekstra sigarettenneruttak).

Noen som kan gi meg en eller annen internettadresse, tlfnummer osv. til folk/frimaer eller whatever som har "magnetblålys" til salgs?

På forhånd takk!

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern har en 1993 mod. Volvo 240GL som er tidligere sivil politibil. (Gjekk eit år hos lensmannen i Ullensvang). Den var utstyrt med sirene, politiradio og en sånn "magnetsaftblander" til å ha på taket.

SKulle gjerne ha fått tak i en slik saftblander med kontakt til sigarettenner. (er laget til ei metallplate på idtkonsollen til å ha blålyset på, m ekstra sigarettenneruttak).

Noen som kan gi meg en eller annen internettadresse, tlfnummer osv. til folk/frimaer eller whatever som har "magnetblålys" til salgs?

På forhånd takk!

Hei :)

Ta en titt her: http://www.fernonorden.com/fp_norway.php?main=3&type=9&group=0&id=0&stat=0〈=1

se på midten av siden. Og her: http://www.simarud.no/varsellys.html

Lurer litt på hvordan jeg skal få skaffet det der.. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På diverse Statoil-stasjonen i Danmark, blandt annet den ved avkjøringen mot Mogenstrup på vei ut fra Køben.. Her selges blålys og gul-lys med magnet og uttak for 12v/220v.. prisen var like opp under 200 DKK. Jeg vurderte å kjøpe meg ett, men uten bil....

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg blitt stoppa av noen som prøvde å ha det morro sånn hadde di fått så juling.. Men, kunne vært morro å fjernet noen mopeder! Landeplage..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Lurte på om noen vet om hvor jeg kan få tak i blålys som sivile politifolk bruker inni bilen?

Kunne tenkt meg dette bare på gøy, men det er vel kanskje ulovlig?

Håper noen kan svare meg på dette..

Takker for hjelp på forhånd!

http://www.mobilsentrum.no

Amerikansk politi sirene for du kjøpt på biltema:P

Men er vel ikke så veldig pop hos snuten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mobilsentrum.no

Amerikansk politi sirene for du kjøpt på biltema:P

Men er vel ikke så veldig pop hos snuten

Jeg har den der. Høres ut som en jævla bilalarm:P

Anbefales IKKE å kjøpe cheers

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Dette burde dere da IKKE gjøre!!

1. Finne en politibil, en gammel sivi, uten alarm

2. Knuse et vindu

3. Tjuvkoble / taue

4. Plassere den i en garasje

5. Plukke den frahverandre

6. Ta de delene du vil ha. Sirene, Radio, Lys osv.

7. Finn en tilhenger

8. Ta den med til garasjen

9. lemp den full

10. plasser den utenfor politistasjonen!

Dette anbefales ikke, for dere som kanskje hadde hatt lyst til å gjøre noe slikt ;)

tok du an? neh

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider