Polo Classic Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hvis du ikke har kjøpt deg Corrado, har bestemt deg for å importere og har bestemt deg for en med 16vT er det vel greiest å kjøpe en ferdig godkjent? Eller bare kjøpe denne Golfen http://www.vwcorrado-forum.de/wbb2/thread.php?threadid=17809 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hvis du ikke har kjøpt deg Corrado, har bestemt deg for å importere og har bestemt deg for en med 16vT er det vel greiest å kjøpe en ferdig godkjent? Eller bare kjøpe denne Golfen http://www.vwcorrado-forum.de/wbb2/thread.php?threadid=17809 Halve gleden er jo å bygge å skru litt selv da:) Har snart et verksted på 92kvm med bukk alt som hører til så da vil jeg skru litt selv. Har vel igrunn bare bestemt meg for en ting - Corrado. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Enkleste er vel å gå ut i fra en G60 da. Da har du mer bremser og innsprøytning som funker til 16vT Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Om du skal ha turbo så sparer du evig mye arbeid/penger på å kjøpe en g60. Den har digifant og bremser til mye hk. Du klarer litt i overkant av 200 hk på en 1.8 8v g60 motor uten for mye stress. Greit å starte med noe slikt da det er litt mere arbeid med 16v, samt dyrere. Det er også stor forskjell fra g-lader til turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Om du skal ha turbo så sparer du evig mye arbeid/penger på å kjøpe en g60. Den har digifant og bremser til mye hk. Du klarer litt i overkant av 200 hk på en 1.8 8v g60 motor uten for mye stress. Greit å starte med noe slikt da det er litt mere arbeid med 16v, samt dyrere. Det er også stor forskjell fra g-lader til turbo. Uansett hvilken motor det blir skal jeg ha nye veiv og råder, nye bremser og kamaksel osv osv. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Uansett hvilken motor det blir skal jeg ha nye veiv og råder, nye bremser og kamaksel osv osv. hvorfor bytte kam? Org kammer til 16v funker til godt over 300 hk, og du får ikke bedre turbokam til en normal G60 turbo enn orginalkammen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Noen 16V turbo videoer :) http://www.snstuning.com/Digi1rides/Nash-16V-T/clips/MVI_1356.avi http://www.snstuning.com/Digi1rides/DannyABA16VTurbo/pics/16V-T/testdrive16vt.wmv http://www.snstuning.com/Digi1rides/DannyABA16VTurbo/pics/16V-T/SNS--ABA-16V-T.WMV Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 hvorfor bytte kam? Org kammer til 16v funker til godt over 300 hk, og du får ikke bedre turbokam til en normal G60 turbo enn orginalkammen Har 2.0.l og 1.8l g60 samme kam? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Har 2.0.l og 1.8l g60 samme kam? 2,0L 8v har vassere kam enn G60 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 skal du ha 16v topp og turbo, er det iallefall ingen vits i å bruke tusener på kam.. du vil trenge de pengene mange andre plasser :) men som sagt, så er det lettes å bygge 16vT med g60 som utgangspunkt.. trenger da bare en relativt rimelig kr topp (eller annen motorkode til 16v) og ellers alt som må custom laget uanz... kan fint bruke g60 blokka og med nye stempler selvsagt.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.