Nismo Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Satt å så kikket litt på gamle biler på nettet nå og fant noe litt morsomt:) Trodde ikke Amerikanerne kopierte Ferrari, men det kan se sånn ut... I 1962 så jo Corvette ut som dette: Samme år kommer denne Ferrarien fra: (Koster idag rundt 40mill:) Og i 1968 syns jeg jaggu at Corvetten ligner litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Vel Chevy har aldri hintet til noe annet enn at Corvette er sterkt innspirert av datidens europeiske sportsbiler .. det startet jo med at amerikanske soldater tok med seg sportsbiler hjem til USA etter krigen så ville chevy leke den leken.. Dagens Vette minner meg mye om en Ferrari 360 forran faktisk :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Var vel ikke så reint få sportsbiler med liknende form på den tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Vel Chevy har aldri hintet til noe annet enn at Corvette er sterkt innspirert av datidens europeiske sportsbiler ..det startet jo med at amerikanske soldater tok med seg sportsbiler hjem til USA etter krigen så ville chevy leke den leken.. Dagens Vette minner meg mye om en Ferrari 360 forran faktisk :P Helt korrekt. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg