Olsen_nissan Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 lurte på om noen har forslag til noen kule felger som jeg kan ha på kadettn min.. 13" er størrelsen jeg skal bruke.. 7"eller8" breie.. så hvis dere har noen forslag så tas de i mot med stor takk.. bilder,navn og nett sider ønskes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 ATS Classic / Stern i 8x13" Evt. noen HTN-felger Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 takker:) mye fett der ass... pris på di a?? noen som hvet edit: så at prisene sto på den siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 320.00 EUR = 2,494.49 NOK er prisen på noen fete jg kikka på... er det pr. felg eller?? det er vell det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Er nok det ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 oki... for se hva det blir til.. har kikka litt på noen eik felger.. orntlig Old school:D flere forslag ønskes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Noe slikt Revolution Eller slikt Hadde passet fint! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 veldig fine felger det der... di Image felgene.. noen som hvet prisen på di?? har sett på noen andre Image felger.. med en sykt fet kant:D takker alle som legger ut forslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Aaah.. Broren min hadde revolution-felgene på minien sin.. De er skamfete!;) Eller så har du jo selfølgelig Borbet A da? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 veldig fine felger det der...di Image felgene.. noen som hvet prisen på di?? har sett på noen andre Image felger.. med en sykt fet kant:D takker alle som legger ut forslag:) Gasolin.no skal ha 5000,- stk. for Image felgene. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 glemte helt ut den tråden her.. 5000 stk.. blir litt for dyrt da.. Borbet A.. er faktisk veldig fete.. får man di i 8"x13"/9"x13 ?? funker egentlig med 7"brede også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Rota har mye fett, -->http://www.wheelspecs.com/specs/wheelbrands/113 billige er dem og! (og jeg bryr meg ikke om at de er reine å skjere kopier av andre felger!) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 har du kjøpt derifra??? hva komm prisen på?? hvem felger kjøpte du?? er det noe problem å få sendt di til norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Gasolin.no skal ha 5000,- stk. for Image felgene. :) Leste i en annen tråd at prisen var 1700,- pr felg... men dette er vell kanskje fra usa... mn blir vell mye billigere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hei, hva med disse? Link til QXL Ser dessverre ut til at de bare er 6" breie, men til gjengjeld kan du få de meget billig. birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg