e321 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 4" forran i dashbord 6x9" bak i hattehylla 12" sub i bagasjerom burde det fungere greit, eller? Går det å ta 4"+6x9"'ne på cdspilleren uten forsterker? Er vel en "4x40 watt" på cd spilleren.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 grei og enkel løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ville absolutt anbefalt å montere et godt treveissett eller spe på med etpar 6.5" i dørene istedet for å totalronere lydbildet med 6*9" i hattehylla. Jupp, var Merce så det nå, hehe :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Er vel en 190E som står i innlegget hans... de har jo også 4" i dashen. Forøvrig enig med jalla her, 6x9ene bak vil ikke gi stor glede lydmessig ... ta de heller vekk og la få 12" få litt lufting inn i kupeen... Men skal du bare ha DunkaDunka-lyd, fungerer oppsettet ditt helt fint. :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 ok :) vil helst kunne spille mer enn trance, da... men hvis jeg lager en port opp gjennom hattehylla, fikk jeg beskjed om at det ble fasefeil(?) og at jeg kun ville få bra bass med dørene åpne? --------| |- | )--| )--| | --------------- hvis jeg lager kassen sånn? blir det bra da? hattehylla er oppover, og bakenden av bilen er mot venstre. Men tror dere 6,5" går bra i hattehylla da altså? Vil ha bass også, hvis jeg føler et behov for å dunke, men vil i tillegg kunne høre på ordntlig musikk :D Og vil jeg kunne dra dette(untatt sub) på en "4x40" cd spiller? Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Du kan jo ha diskant i a-stolpe, 4" på dashen, 6,5" i kickpanel eller i døra å en 10" eller 12" i en 4. ordens kasse. Del 6,5" lavt å du vil få bassen frem i bilen.... Tro meg, det er utprøvd med bra resultat... :win Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hm... ok, bak da? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hm... ok, bak da?Ingenting... Hvis ikke du skal montere for de som sitter baki.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 ok, du har vel ett poeng der :) tror kanskje det hadde blitt greit med lyd bak ifra også..hm.. uansett, skal ikke blande meg inn i noe diskusjon, for dette kan jeg ingenting om :pray Takker for svar alle sammen, Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg