GalantV6 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hei alle sammen Nå er jeg i gang med å endre hele bagasjen, bygge bassene i reserveh.brønnen. Sette inn 3 veis frontsett Hertz ESK 163S, Dempe bagasjen trekke om deksler osv. Side dekslene skal være i okseblod farge og gulvet i svart. Her er link til bilder. http://photobucket.com/albums/y166/GalantV6/Nytt%20prosjekt/ Kom gjerne med innspill/komentarer. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Dette her ser jo veldig bra Tore!!! :wave nesten som om jeg skulle gjørt det selv jo!!! :hammer hehe... likte element plasseringen.... hjelper så utrolig mye å få elemtene mest mulig on-aksis men det krever arbeid... som belønnes med "god lyd".... bra Tore!!!! tyddelig at du har lærte og lest trådene en del!! stå på Tore!! skal bli moro å høre på bilen din en gang og!! cheers Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hei Har problemer med å trekke vinyl rundt kassene på dasjen, det blir så skrukkete enkelte steder. Har brukt varme pistol men får det ikke pent. Jeg lærer sikkert dette også, men nå trenger jeg noen råd. Er det noen som har noen gode råd. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hei Har problemer med å trekke vinyl rundt kassene på dasjen, det blir så skrukkete enkelte steder. Har brukt varme pistol men får det ikke pent. Jeg lærer sikkert dette også, men nå trenger jeg noen råd. Er det noen som har noen gode råd. Mvh Tore Ikke for å ta motet i fra deg, men de kassene er ikke enkle, så jeg skjønner at du sliter med de.. Jeg har no vinyl, som er som fra en "ny" Verden. Drukte den på dasjen min, og de fleste lurer på hvordan det var mulig å få det til.. Du har Mailen min, ikke sant.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ser bra ut dette her ja :) Gir oss andre inspirasjon videre... Fikk nesten litt lyst til å lage plass til 3-veis i bilen min jeg nå, men må inrømme at det blir nok litt trangt ja. Stå på Tore! Ser unektelig bra ut ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Hei igjen Nå er det oppdatert med nye bilder. Som dere sikkert ser så er mellomtone og diskanthus ikke bra, kommer til å lage nye. Basskassa er nesten ferdig, trenger bare å lage hull til bassene. Det er to kammere i kassa hver på 27 liter uten elementene, ca 24,6 liter med elementer. Kassa er dempet normalt. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hei alle sammen Nå er det oppdatert med flere bilder. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hei Nye bilder av prosjektet er nå klare. Trykk på linken øverst i tråden. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Ser bra ut dette her Tore :dj Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Stå på dette blir Bra cheers Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg