Gå til innhold

Våkn opp, Scania-folk!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


Mrs Aero

Anbefalte innlegg

Den røde trekkeren du har bilde av der er skikkelig grom trekker det, har vært med å skrudd på den når jeg jobba på Scania drammen, husker ikke navnet på han som har den, men han har gjort en fin jobb med den.

Member of Midnightclub

 

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser denne kjent ut kanskje ? ;)

Jau, bilen min. ser ut til å være tatt rett etter jeg fikk bilen, mens jeg har stått og sovi på Økern Torget

 

Har sett bilen et par ganger, men da var det bare en som kjørte den en kort periode. Mens hans var på service eller no.

Var ikke tilfeldigvis på ein fredag?

Er ikke bestandig jeg som kjører den på fredager, siden jeg kjører fra Stavanger på Torsdag kveld.

 

 

Fant bilde av ein av de andre bilene i firmaet også!

http://photobucket.com/albums/v340/MvanOoyen/V8%20power%20forum/noorwegen%20II/?action=view&current=LS57485164-58002.jpg

 

Bilder av det nye "smykkeskrinet" til Sollerud var det også. ein jeg kjenner kjørte det forrige "smykkeskrinet" som de hadde. 580 med vender og Riker sidepipes

04 Volvo S80 D5

10 Volvo FH 540 6*2

Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke tilfeldigvis på ein fredag?

Er ikke bestandig jeg som kjører den på fredager, siden jeg kjører fra Stavanger på Torsdag kveld.

 

Ingen umulighet. Han lasta (til stavanger) på samlasten/DHL i vestby.

Kjører volvo til vanlig.

Bilen var veldig lik ihvertfall.

1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger

Lyktespoilere

-------------

02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Her har det jo ebbet ut i stillhet.. Sukk.. Nå har jeg byttet til Volvo.. Er liksom noe som mangler.. Men men..

 

Raffe: Etter at du og Ove slutta på samlasten må jeg virkelig si at det stedet har forfallt :/ Så koslig som det var der.. Hehe.. Aldri spist så mye pizza som når jeg kjørte SL Drammen :P

`00 Volvo V70 R AWD

CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jo ebbet ut i stillhet.. Sukk.. Nå har jeg byttet til Volvo.. Er liksom noe som mangler.. Men men..

 

Raffe: Etter at du og Ove slutta på samlasten må jeg virkelig si at det stedet har forfallt :/ Så koslig som det var der.. Hehe.. Aldri spist så mye pizza som når jeg kjørte SL Drammen :P

 

Hehe.

Takk for det.

Det har blitt enda verre der.

Levert der i det siste du ell?

Hørte rykter om at du kjørte for Borg Trans?

1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger

Lyktespoilere

-------------

02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde trekkeren du har bilde av der er skikkelig grom trekker det, har vært med å skrudd på den når jeg jobba på Scania drammen, husker ikke navnet på han som har den, men han har gjort en fin jobb med den.

 

tommy kuraas.. en genial designer. se på den hjemmelagde solskyggen f.eks, og snutebil stigtrinna.

 

kjører med 13,60tralle og 3.50aa på bilen han da. litt lang liksom...

 

bestillt 620 nå jeg.. gleeeeder meg. topliner med alu hjul fj påbygg, skinn ratt, kule og seter, gps,dvd og tv, kjøleskap m/frys, xenonlys, l310aa med lufttandem.

 

blir no annet enn gamle fh16 det. nå sender vi den til sverige for å dø.... hahahaha

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Takk for det.

Det har blitt enda verre der.

Levert der i det siste du ell?

Hørte rykter om at du kjørte for Borg Trans?

 

 

Var innom der med no First Price drit for en liten stund siden.. Herregud sier bare jeg..

 

Kjører for Borg nå ja.. Trives med det :) Alt bra hos Tonerud?

`00 Volvo V70 R AWD

CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår