Gå til innhold

Våkn opp, Scania-folk!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


Mrs Aero

Anbefalte innlegg

Hadde skinn i den siste lastebilen(FH 16 470 Royal) i det forrige firmaet jeg jobba for; var noe dritt når den hadde stått i sola, kunne nesten ikke sitte i setet etterpå så jeg måtte dra for eine gardina hver gang jeg sto i sola og lasta og lossa

Bildene blei tatt heime hos meg samme dag som jeg henta den på Scania i Larvik

04 Volvo S80 D5

10 Volvo FH 540 6*2

Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gar bla. ein amerikansk bulldog med conteinertralle bak i Oslo området, som leteren av USTN kjører.

 

han har jeg sett flere ganger når jeg har kjørt for dhl.. han ser ikke helt riktig navla ut :afro

men han er ganske kul å prate med.

 

litt OT men hvor mye avgifter og annet søl er det å dra inn en trekker fra statene? driver og sikler litt på det m'm

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

litt OT men hvor mye avgifter og annet søl er det å dra inn en trekker fra statene? driver og sikler litt på det m'm

 

 

Leste i Transportmagasinet der det var to stykker som tok inn hver sin Peterbil; ein hvit 387 og ein rød 397(som jeg skulle likt å hatt).

Han som hjalp de to sa at den var mulig å få ein slik ein inn til landet for rundt 150k, og som var i grei teknisk stand. er noen bilder fra den turen på den websida som jeg skreiv i det forrige innlegget.

 

Den eine trur jeg befinner seg i Larvik, så den sto bortafor H/T pumpa på Elveveien mot Nor-Cargo og Felleskjøpet. Husker ikke heilt hvilken men meiner det var 387'n.

04 Volvo S80 D5

10 Volvo FH 540 6*2

Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fikset ett bilde iaf.

Skal reise nordover med den i kveld, får se om jeg fikser fler da..

 

scanian.jpg

 

Har vært kjøpt røde striper som skal følge konturene på stort sett hele bilen. Blandt annet den innfelte stripa som går der skiltet skal sitte, langs hele støtfangeren. Vis noen har lyst til å prøve i photoshop, hadde det vært morro :) Lakkering og påbygg er gjort i Danmark, og det er 2x350 liter tank. Regner med solskjermbytte, vil ha den med 3 markeringslys i midten. Blir snart kufanger og gasslamper på den også, så da blir det bra :)

`00 Volvo V70 R AWD

CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den kan bli bra, ja.. er veldig fornøyd med den.Rett og slett en drøm.. Eneste jeg irriterer meg over hver eneste dag er akselavstanden.. 2.90 er ikke egnet på en bil som går på nordnorge.. burde vært 3.10 eller mer.. men men.. kan ikke klage heller :) Håper å få på kufanger neste tirsdag.. Det hadde passa meg bra..

`00 Volvo V70 R AWD

CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår