Gå til innhold

Våkn opp, Scania-folk!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


Mrs Aero

Anbefalte innlegg

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alltid lurt på hvorfor folk digger scania sånn..

 

De folkene på jobben min som hadde lastebil som livsstil og ikke som jobb som andre gikk rundt med så mye scania effekter på kroppen at en skulle tro en laste bil hadde spydd på de.. :puke:

 

Etter å ha kjørt lastebil i 2 år og kjørt Man, Mercedes, Scania og Volvo må jeg personlig si at Scania'n var den dårligste..

 

Man'en var utrolig lettkjørt og utrolig kvikk..

 

men jeg fikk en ny volvo fm9 med automat.. helt genial den bilen. trivdes godt med den.

 

Men det var ikke noe med den scaniaen som satt mitt hjerte i sving hvertfall. hvertfall ikke utseende

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting med noe merke setter mitt hjerte i sving så lenge den ikke har kran!

å eneste jeg veit er shit er man. scaniane våre har aldri feil.

 

volvo fh12`n vi har er det altid noe med automat boksen eller styringa på..... ikke SÅ rart med styring når den altid går med maks last på framakslingene da men scanian å sisun tåler det :P

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting med noe merke setter mitt hjerte i sving så lenge den ikke har kran!

å eneste jeg veit er shit er man. scaniane våre har aldri feil.

 

volvo fh12`n vi har er det altid noe med automat boksen eller styringa på..... ikke SÅ rart med styring når den altid går med maks last på framakslingene da men scanian å sisun tåler det :P

 

Tror det er litt for mye elektronikk på de nye volvoene.. alltid masse feil som dukket opp i menyene der..litt for mye av det gode

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lurt på hvorfor folk digger scania sånn..

 

De folkene på jobben min som hadde lastebil som livsstil og ikke som jobb som andre gikk rundt med så mye scania effekter på kroppen at en skulle tro en laste bil hadde spydd på de.. :puke:

 

Etter å ha kjørt lastebil i 2 år og kjørt Man, Mercedes, Scania og Volvo må jeg personlig si at Scania'n var den dårligste..

 

Man'en var utrolig lettkjørt og utrolig kvikk..

 

men jeg fikk en ny volvo fm9 med automat.. helt genial den bilen. trivdes godt med den.

 

Men det var ikke noe med den scaniaen som satt mitt hjerte i sving hvertfall. hvertfall ikke utseende

 

 

Personlig har jeg ikke noe spes forhold til merke,men VERKSTED der er det store forskjeller.Det er jo det som teller når ting går galt :)

 

Z

Auditor fortuna juvat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg ikke noe spes forhold til merke,men VERKSTED der er det store forskjeller.Det er jo det som teller når ting går galt :)

 

Z

 

Der kommer Volvo i bergen på siste plass... Bilen ble levert inn ofte for å komme tilbake med samme feilen.. hadde jeg fått regningen på den servicen hadde jeg blitt forbannet.. men når det er et stort selskap så gav jeg bare beskjeden videre og håpte på det beste..

 

skjønner godt at biler ikke kan stå da dette ikke skaper inntekt.

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lurt på hvorfor folk digger scania sånn..

 

De folkene på jobben min som hadde lastebil som livsstil og ikke som jobb som andre gikk rundt med så mye scania effekter på kroppen at en skulle tro en laste bil hadde spydd på de.. :puke:

 

Etter å ha kjørt lastebil i 2 år og kjørt Man, Mercedes, Scania og Volvo må jeg personlig si at Scania'n var den dårligste..

 

Man'en var utrolig lettkjørt og utrolig kvikk..

 

men jeg fikk en ny volvo fm9 med automat.. helt genial den bilen. trivdes godt med den.

 

Men det var ikke noe med den scaniaen som satt mitt hjerte i sving hvertfall. hvertfall ikke utseende

 

 

Har selv kjørt en Volvo FM9 med automat. Den kassa var ikke helt god om man "stresset" den litt. Plutselig nappet den til. Ikke helt god å ta bakkstart med når man har biler tett oppi rompa.

 

Har veldig lyst til å prøve nye MAN. Skal ha FWD i under 30 km/t koplet til kraftuttaket.

 

Selv har jeg bestillt nye DAF 105 Super Space Cab. Kjører til daglig en DAF XF 95 og er veldig fornøyd. Er utrolig stabil i forhold til Volvo.

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår