flog Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hej Ville lige hører om der var nogle her inde der har eller ved om man kan bruge et Golf 3 gti 8v ventildæksel i aluminium på en Golf 1 gti istedet for det i metal... på forhånd tak Siter Projekt Golf 1 GTI '75 Retro Winter Ride Golf 1 GTI '81 Rally Projekt Golf 1 G60 '76 Underdogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Bør funke det. Mitt Schrick-deksel til Golf 1 GTI passer i alle fall på VW 8V crossflow-topp (vet at GTI-motoren ikke har slik topp), så da må aludekselet til nyere 8V passe på gammel også. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flog Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 mange tak for hjælpen.... hvor for man fat i et Schrick-deksel.... ville da være mere kult nu når man hr bundkar i Schrick... Siter Projekt Golf 1 GTI '75 Retro Winter Ride Golf 1 GTI '81 Rally Projekt Golf 1 G60 '76 Underdogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 mange tak for hjælpen.... hvor for man fat i et Schrick-deksel.... ville da være mere kult nu når man hr bundkar i Schrick... Må i så fall kjøpes på eBay. Jeg kjøpte nemlig det siste Schrick hadde i 2001:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Må i så fall kjøpes på eBay. Jeg kjøpte nemlig det siste Schrick hadde i 2001:D. du har vel ikke bilde?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Nei. Men du kan se det på treff til neste år:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hvor finner man 8v crossflow til VW? regner med at eksos er bak, og innsug på "forsiden". ; Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hvor finner man 8v crossflow til VW? regner med at eksos er bak, og innsug på "forsiden".; Mvh Tommy Finnes på endel golf 3 1.6 100hk og på 2.0 8v ABA motorer... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flog Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg mener også ABT har lavet et aluminiums ventildæksel i tidernes morgen, ville også være kult og få finger i... Siter Projekt Golf 1 GTI '75 Retro Winter Ride Golf 1 GTI '81 Rally Projekt Golf 1 G60 '76 Underdogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Både ABT, Dennert og BDH-motorsport hadde egne ventilkåper. Sistnevnte var helt lik det til Schrick. Jeg ble tilbudt et slikt da jeg kjøpte Schrick-dekslet mitt. Dessverre kjøpte jeg det ikke. To år etter gikk Dirk Hasenbein konk:(. Men jeg fikk sikra meg et vakkert justerbart kamdrev derfra:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg