Mandel Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Se og Le "the bitch blowed up" Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Er fra 2Live4Hollywood det der. Men altså .. Tok vel mest sannsyneligvis kvelden den der pga vel tidlig NOS'ing. Brukerfeil kan vel gjøres med de fleste merker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Har ikke sett filmen med den Golf 4'en som brenner så godt du da? Uansett så har ikke dette så mye med kvaliteten til Honda og gjøre akkurat... Edit: Denne: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76248&highlight=brenne+golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Er fra 2Live4Hollywood det der. Men altså .. Tok vel mest sannsyneligvis kvelden den der pga vel tidlig NOS'ing. Brukerfeil kan vel gjøres med de fleste merker? Hvorfor og hvordan skal det sette igang en brann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 nåh ta en spøk da. Har sett den brennende golf 4´n... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hvorfor og hvordan skal det sette igang en brann? Er det ikke slik at dersom en kjører på med lystgass på lavt turtall så kan det gå galt? Mulig jeg tar feil, har null erfaring med lystgass selv, men mener å ha hørt at det kan føre til akkurat det som skjedde der. Ser iallfall ut som en gassrelatert eksplosjon. Skyt meg om jeg tar feil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 nåh ta en spøk da. Har sett den brennende golf 4´n... Greit nok det... Golfen brenner ikke noe dårligere den... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det der er fra en av Mischief-filmene fra Teckademics. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det der er fra en av Mischief-filmene fra Teckademics. Ja stemmer.. Tror jeg begynner å blande innholdet i de ulike filmene gitt .. Er i Teckademics.Mischief.Invasion 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ok :hammer :hammer Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 umm, bare jeg som reagerer på at han varmer opp nos'n? (n2o eller hva det er). Trodde det skulle være så kaldt som mulig for å gi maxx effekt?! Jeg har sett NOS-installasjoner hvor flaska er omfavnet av en flaskevarmer, så litt varm og god må lystgassen sannsynligvis være :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Jeg har sett NOS-installasjoner hvor flaska er omfavnet av en flaskevarmer, så litt varm og god må lystgassen sannsynligvis være :) Gir høyere trykk i flaska... Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 og forhøyt trykk fører til at slike flasker eksplodere... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Fy faan for en fart det var på den sia der :p dritt sie. Men var grei film, selm om jeg bare så halve! :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 sikker på at det ikke er linja du som suger? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg