ExceL Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Er det mye arbeid å ta av demperen framme på 240..? fordi det ser VIRKELIG ut som det... må jeg virkelig ta av hele opphenget (nesten..) av med styrestaget.. så koble av bremserøra...... så til slutt ta av opphenget som er fast i staget ut fra bilen...? Er det noen som kan forklare meg hvordan hvis jeg ikke har rett da...? haster litt...... Takka førr alle svar.... Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Er det mye arbeid å ta av demperen framme på 240..? fordi det ser VIRKELIG ut som det... må jeg virkelig ta av hele opphenget (nesten..) av med styrestaget.. så koble av bremserøra...... så til slutt ta av opphenget som er fast i staget ut fra bilen...? Er det noen som kan forklare meg hvordan hvis jeg ikke har rett da...? haster litt...... Takka førr alle svar.... Du må ihvertfall ut med hele fjærbeinet, og av med bensinslanger og styrestag! Det tar vel en 30min - 1 time, første gangen beroende på hva slags verktøy du har! Men det går greit når du har gjort det en gang! LYKKE TIL! :) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 låseringen på toppen av beinet som holder demperen nede i beinet har en tendens til å sitte godt :D her kan hende du blir stående å slå med hammer og meisel i lengre tid :mad: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 ok takker!! xD mye arbeid asså-------ZZzzzZZzzz men ska nok få d tl å bi arti... volvo 4 life.. BÅDE skruing og KJØYRING XD Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Du må ihvertfall ut med hele fjærbeinet, og av med bensinslanger og styrestag! Det tar vel en 30min - 1 time, første gangen beroende på hva slags verktøy du har! Men det går greit når du har gjort det en gang! LYKKE TIL! :) kan du forklare meg hvorfor i allverden han må av med bensin slanger? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 kan du forklare meg hvorfor i allverden han må av med bensin slanger? jeg måtte ihvertfall det... de var i veien.. : P Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 jeg måtte ihvertfall det... de var i veien.. : P eller du mener bremseslanger =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 låseringen på toppen av beinet som holder demperen nede i beinet har en tendens til å sitte godt :Dher kan hende du blir stående å slå med hammer og meisel i lengre tid :mad: skrustikke og ei skikkelig rørleggertang gjer susen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Sleggefett og bliklysveske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Sleggefett og bliklysveske! Ikke glem tutvæsk...! :) Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 jeg må ikke av med bremse slanger i hvertfall.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 jeg må ikke av med bremse slanger i hvertfall.. Måtte ikke det jeg heller..! Skrude bare av skruen i toppen av demperen å bøyde hele skiten utenom skjermen..! (satte selfølgelig på fjærklemmer først) Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 jeg måtte ihvertfall det... de var i veien.. : P da må jeg nesten applaudere forrige eier eller deg, som har presert og legge bensin slanger der. :pray Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 okay.. takk3r!! :P Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 kan være lurt å ha med muttertrekker!! :d fikk jeg erfare... ene skruen satt som hjuling i tårnet...og av med styrestaget...ellers ikkeno...å jo. forresten kräningshammern :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg