ESPN Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 legg ut noen interiørbilder da :angelsmili: Jepp, kommer en liten bildeserie snart, maa bare faa tak i en som KAN ta bilder :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer:-) Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 hvor har du kjøpt dei lyktene og kva var prisen,...? Siter Jetta 2 89 mod jetta 2 87 mod (delebil) Volvo 240 b23 (herjebil) Golf 2 89 mod ( nesten vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Baklyktene kj0pte jeg paa autospar.no, kostet vell 2000 kr . Vurderer aa selge baklyktene naa, har noen andre i tankene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Utrolig pen og gjennomført bil, ser skikkelig bra ut! Kjøpte du felgene via Tyskland eller? Har sett det er flere firmaer som selger disse, men lurer litt på forsending/toll/porto, om det svarer seg i forhold til å bestille de gjennom et firma i norge... Digger prosjektet ditt, stå på! Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Utrolig pen og gjennomført bil, ser skikkelig bra ut!Kjøpte du felgene via Tyskland eller? Har sett det er flere firmaer som selger disse, men lurer litt på forsending/toll/porto, om det svarer seg i forhold til å bestille de gjennom et firma i norge... Digger prosjektet ditt, stå på! Takk, blitt litt penere naa med sort grill og litt mer senk :) Kj0pte de av en privatperson i Oslo som bestillte rett ifra fabrikken. Vurderer aa selge felgene min naa da, faatt et bud paa 5 tusen, men det er bare aa by litt over :) Trenger 2 nye dekk ogsaa er den en liten kosmetikkskade i den ene felgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jepp, kommer en liten bildeserie snart, maa bare faa tak i en som KAN ta bilder :p Høres bra ut ;) Hvor mye Space måtte til på hjulene? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Høres bra ut ;) Hvor mye Space måtte til på hjulene? Ingen spacere, har ET 15 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Felgene er solgt til urgolf her paa forumet, solgte dem f0r jeg fikk lagt dem ut for salg egentlig :p Fikk tatt noen bilder dagen f0r de dro: Naa kj0rer jeg rundt paa noen "deilige" 14" staalfelger med ballong oh yes :) Men det gikk ikke mer en 2 dager saa var nye vinterfelger i hus: RH 7.5 16" 3 av felgene maa rettes saa kommer nok ikke paa med det f0rste. Skal pusse kantene ned og h0gelandspolere, senter blir sort :) Ellers har jeg faatt vasket understellet hos ett antirust firma. De sa de var ett av de beste undersellene de hadde sett paa en saa gammel bil noen gang :hello: Planen blir naa aa sandblaase/ pusse ned underselle og deretter lakkere alt med rustbullet. Saa maa rallyfronten av og jettafronten paa, for orker ikke kj0re rundt med daarlig lys i hele vinter. EU i l0pet av denne maanden, b0r gaa greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Fikk felgene dine som avtalt, er meget fornøyd:thumb Skulle gjerne ha lagt ut bilder av golfen med felgene på, se om det skjer ut i uka.. Rallye fronten? Dårlig lys? skulle tro det var bedre lys i den da det er linselys? Flotte bilder som vanlig:m'm: Mvh Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Fikk felgene dine som avtalt, er meget fornøyd:thumb Skulle gjerne ha lagt ut bilder av golfen med felgene på, se om det skjer ut i uka.. Rallye fronten? Dårlig lys? skulle tro det var bedre lys i den da det er linselys? Flotte bilder som vanlig:m'm: Mvh Kristian Det er bra, subber det mye eller :p Har brukt x antall timer paa hjulbuene for aa faa dekkene under :thumb Ja kj0relysene er H2 55 watt, ikke det kraftigste akkurat :) Skal dele lyktene i vinter og lakkere alle delene om ikke reflekter i sort, tror det blir bra :) Fant ut at de felgene jeg kj0pte ikke passer, ser ut som det er 4x108 ellerno :iconsm brenn han nooben av en selger som sa de gikk rett paa Golf 2. Pusser den opp og selger dem videre, sikkert noe dritt aa faa solgt men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Det er bra, subber det mye eller :p Har brukt x antall timer paa hjulbuene for aa faa dekkene under :thumb Ja kj0relysene er H2 55 watt, ikke det kraftigste akkurat :) Skal dele lyktene i vinter og lakkere alle delene om ikke reflekter i sort, tror det blir bra :) Fant ut at de felgene jeg kj0pte ikke passer, ser ut som det er 4x108 ellerno :iconsm brenn han nooben av en selger som sa de gikk rett paa Golf 2. Pusser den opp og selger dem videre, sikkert noe dritt aa faa solgt men. 4x108 mener jeg er Audi 80, eller noe sånt Edit: Er flere som har 4-108; Audi, ford, alfa romeo, Citröen, mazda, peugeot, Porsche, saab, volvo Kilde http://www.bilforumet.no/teknisk/75912-sjekk-boltsirkel-her.html Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 likte interriøret veldig godt.. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 hvis du ikke har fått svar på hva slags skruer det er så er det torxs kjøp deg et torxs sett hos en jernvare handel. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Skal dele lyktene i vinter og lakkere alle delene om ikke reflekter i sort, tror det blir bra :) Blir vel noe slikt som dette tenker jeg? litt arbeid å få av glasset uten å ødelegge det, men det gjør det lille ekstra Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Blir vel noe slikt som dette tenker jeg? litt arbeid å få av glasset uten å ødelegge det, men det gjør det lille ekstra Hehe jepp akkurat saan blir det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg