Gå til innhold

Old school felg tråden, kom med bilder!

Ranger emnet


clone baby

Anbefalte innlegg

  • Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Om noen er intressert selger jeg noen Lexmaul/Exip felger.

 

De er 15x7" ET 25 forran og 15x9" ET 3 bak.

Jeg har hatt de på min senka BMW e30 med 5mm spacer forran.

 

For å se om de gikk på bilen har jeg putta på noen 195/65 dekk bak men det subber.

 

Ganske hele og pene felger, klarlakken har flassa noen steder så anbefaler å fjerne klarlakken og polere opp kanten igjen. Ingen store skader på felgene.

 

0sx08xliwv08hl3gxuxl.jpg

2p951k0o7chkrfpk7uux.jpg

rltbd5qj576oucuvg3tn.jpg

7re6zxk3j0op6dzkmcq5.jpg

hn3qhnm9d1u0qjsp08wt.jpg

ovgrdbdxkrk9ccm7ot3e.jpg

d3coj9n2v3531vk3gtvt.jpg

 

Jeg må ikke selge felgene så ingen skam bud.

Mulig å bytte i andre felger men ikke mindre enn 16" og de må være 4x100.

 

Felgene befinner seg i Drammen.

Tlf 95186838

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Mine nye "one of the kind" tredelte custom felger...

 

7,5 og 8 x 16. Senter er frest ut av ett stykke alu...

 

 

Heftig! Mye kosta det deg å få de frest ut? Eller driver du med det selv? Har du no fler bilder fra underveis da du fikk laget dem? Har drivi litt med no lignende selv. Riktignok litt enklere design ettersom jeg ikke har tilgang til no fet fres men heller en amada stanse.

Endret av G_Yog

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig! Mye kosta det deg å få de frest ut? Eller driver du med det selv? Har du no fler bilder fra underveis da du fikk laget dem? Har drivi litt med no lignende selv. Riktignok litt enklere ettersom jeg ikke har tilgang til no fet fres men heller en amada stanse.

 

Jeg gjør ikke slikt selv, jeg har bare gode kontakter i Tyskland.

Normalt så koster det 600 euro for å få frest ut et senter, gang det med 4 og ca. 1000 euro i ringer/bolter etc. Så billige er de ikke.

 

Har ikke bilder fra produksjon, mulig jeg får tak i det.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig! Mye kosta det deg å få de frest ut? Eller driver du med det selv? Har du no fler bilder fra underveis da du fikk laget dem? Har drivi litt med no lignende selv. Riktignok litt enklere ettersom jeg ikke har tilgang til no fet fres men heller en amada stanse.

 

I Norge kan du regne rundt 3.000 i bare materialer pr senter og 5-6.000 i fresing (500 pr time).

Å stanse disse ut går absolutt ikke.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge kan du regne rundt 3.000 i bare materialer pr senter og 5-6.000 i fresing (500 pr time).

Å stanse disse ut går absolutt ikke.

 

Ok.. Ja ingen billig affære.. Er klar over at man ikke får stanset den designen til polardego.. Som jeg nevnte har min et enklere design.. Det skal også nevnes at min ikke skal på noen bil.

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår