[kj] Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 I hvilken bil finner jeg en EJ22 motor?? Har tenkt og kjøpe meg boble, og da har jeg blitt annbefalt og slippe nedi den type motor.... ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza 2.2 Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 EJ22 motoren finner du i Legacy av eldre modeller. Du kan også finne den i Impreza outback men denne ble ikke solgt i norge, men noen er tatt inn som flyttegods.Sats på å få tak i en eldre Legacy det er ikke så vanskelig. Pass på, det finnes to utgaver av denne motoren. En 128HK og en 136HK. Den siste er mest vanlig. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hmmm hva er definisjonen på eldre? ;) snakker vi føre 94?? kom over en luring som hadde benyttet seg av en ej20tt, men trekke fra 1 t, så burde det jo holde til mitt bruk :P er denne motoren i samme bilen? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg