PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 1996 Audi A4 1.8 Turbo. 164 000 km Import i 2002 Violet farge Info: El vinduer, 2xAirbag, Servo, ABS, Bose soundsystem, Skinn seter (sport),Aircondition digitialt.Carbon interiør, Justerbart senkesett (K/W) står på 50/50 nå. El vinduer bake, Kjørekomputer, Cruise controll, S-ratt i skinn, Rieger RS 4 styling, M3 speil, Sorte baklys, Øyelokk, Rs 4 grill, 18" med 225x40x18 dekk. Sorte sideblinkers, ny lakk i tyskland 2000. CD veksler(6) bak.Emblem-løs bak.Chippet i tyskland.Turbo XS RFL dump.Komplett service hefte.Demo bil for Durrbeck Turbo Performance i 1996. Planer: STOR ic forann. Samco slanger i hele motorommet, Stabstag i samme farge som samco slangene. Stålrør i stedet for den plast belegen til luft filteret.Nye 18", Bakrute senker, nytt utblås bak. Sorte hovedlykter med angel eyes.Større bremser (320mm?) forann just for show. trekke carbonlistene f/b i chrome folie Thats it, hva synes folket om specs, planer og bilder? noe mere DERE kunne tenkt dere å gjort / sett på denne bilen? Tar gjerne i mot kritikk :hug: Blir sikkert svært aktiv her inne som på de fleste andre forum, til de som allerede kjenner meg hellothere ps, MEGET bra forum! (postet denne tråden i audien-delen også, men kanskje mer respons her?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Er ingen spessiell audi fan, men syntes den bilen var rimelig pen. Hold den stilen du har kjørt, clean & nice, og ikke sett på noe mer dilldall :) Ser igrunn ingen ting som jeg umiddelbart ville endra på bilen, kanskje sett om jeg hadde funnet noen andre felger, men that's it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hehe, felger står under planer angry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Pen bil. Vil du kansje selge motor og front seter? Hadde passet fint i jettaen :boxers CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 stolene og maskineriet mitt i en jetta? :mad: kanskje vis jeg bestemmer meg for å kondemnere en dag! hihi, takk for første setning affal :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Nice bil du har der, ja :) Sifra hvis du skal selge felgene dine billig til meg da :D signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hehe, felger står under planer angry Syns de kledde bilen, skiller seg fra RS4-replika felger røkla spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Må si meg enig med Int. Holde på den stilen som er, og ikke sett på masse plastikk. Syntes bilen var flott jeg! cheers Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Tusen takk for bra feedback! jo felgene er helt ok....ikke er de rå og ikke er de stygge...bilen skal ha den stilen den har, litt clean gangster look :driving pøs på med kommentarer, idèr og synspunkter! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Trenger ikke 2 tråder om denne. Vennligst fortsett diskusjonen her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86638 P.S: Fin bil :D Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg