PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 1996 Audi A4 1.8 Turbo. 164 000 km Import i 2002 Violet farge Info: El vinduer, 2xAirbag, Servo, ABS, Bose soundsystem, Skinn seter (sport),Aircondition digitialt.Carbon interiør, Justerbart senkesett (K/W) står på 50/50 nå. El vinduer bake, Kjørekomputer, Cruise controll, S-ratt i skinn, Rieger RS 4 styling, M3 speil, Sorte baklys, Øyelokk, Rs 4 grill, 18" med 225x40x18 dekk. Sorte sideblinkers, ny lakk i tyskland 2000. CD veksler(6) bak.Emblem-løs bak.Chippet i tyskland.Turbo XS RFL dump.Komplett service hefte.Demo bil for Durrbeck Turbo Performance i 1996. Planer: STOR ic forann. Samco slanger i hele motorommet, Stabstag i samme farge som samco slangene. Stålrør i stedet for den plast belegen til luft filteret.Nye 18", Bakrute senker, nytt utblås bak. Sorte hovedlykter med angel eyes.Større bremser (320mm?) forann just for show ;) Thats it, hva synes folket om specs, planer og bilder? noe mere DERE kunne tenkt dere å gjort / sett på denne bilen? Tar gjerne i mot kritikk :hammer Blir sikkert svært aktiv her inne som på de fleste andre forum, til de som allerede kjenner meg hellothere ps, MEGET bra forum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Syns det var et fint eksemplar du hadde der :) Hvis det hadde vært min bil ville jeg tatt vekk Audi-ringene bak, investert i et par felger med litt kant på, og kjørt uten de øyelokkene. Men siden du har ført de opp under modifikasjoner regner jeg med at du liker de der de sitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 takker yodude Jo, nye 18" med kant kommer til sommeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Facelift lykter, eller tøff :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 sykt pen! er på jakt etter noe sånt! du er ikke int i et bytte mot en 93 3000 gt twin turbo? bet moms, ikke eng avgift..alt utstyr osv.. Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Tusen takk for creds alle sammen, varmer godt i hjerterota! veilside civic, ta kontakt på MSN, PM , Mail, TLF eller liknende. 959 26 332, markusvang199@hotmail.com. trenger mer info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 lagt deg til på msn! snakkes.. Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Pen bil det der cheers Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 takk al3x, veilside, nei? hva er din msn adresse? send på pm evt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hva slags felger er det du har på nå? Synes de var grisefete jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Avant Garde heter de...8x18, smidde felger slik jeg har forstått det...noen skraper og sår rundtom...stått på siden 2002 (v import)...kjøpe? PM! takk ellers oxo hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Avant Garde heter de...8x18, smidde felger slik jeg har forstått det...noen skraper og sår rundtom...stått på siden 2002 (v import)...kjøpe? PM!takk ellers oxo hellothere Hehe.. Har ingen bil å ha de på for tiden så er nok ikke interessert.. Dessuten synes jeg 18" er i meste laget.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hva med litt toning på vinduene? tror det hadde gjort seg med mørke vinduer. men anyways, fet bil! clean og fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 oi, toning av rutene er også i "planer"...MEN ikke mer biltema soting..vil ha proff sotede ruter...gangster svart :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Pen bil du har fått deg her ja! Behold audi ringene bak du. de er hellige ;) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg