Gå til innhold

Senkesett

Ranger emnet


OLW

Anbefalte innlegg

Jada, de sjekker bare nummeret på fjærene og at det stemmer med Tüv-papirene, pluss litt, så ordner det seg! Bestill time, tar ikke lange tiden... Får bare håpe du ikke møter et rasshøl som vil gjøre dagen sur for deg da, er dessverre alt for mange av dem på biltilsynet etter min smak!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjente mitt på mandag, hadde kun med tuv-pair på tysk :)

 

Samtidig satte eksosanlegget seg fast i bukken og det var jo veldig moro..ska vi se om det bli ny bakre lyddemper på meg på biltilsynets regning, den sprakk opp nemlig... anger2

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert det er så lett som du tror å få det godkjent. Du må ha papirer på firhjulskontroll, og justering av lastavhengig bremsekraftventil for bakbremsene. I tilleg må det ikke stå i TUV papirene at du skal reduserer maks akselbelastning over bakaksel med x antall kilo. Kansje de er greiere i Bergen enn stavanger, men slik er i hvertfall praksis her.

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan alltids være forskjell på praksis rundt omkring, men når jeg godkjente senkesettet på jetta'en, så trengte jeg faktiskt ikke forstillingspapirer! Synes selv det var spesielt, men de tenkte jo heller ikke over at jeg ikke hadde byttet dempere, selv om jeg hadde 60mm fjærer, noe som er påbudt for å få kortere dempergange!(60mm var det eneste de hadde igjen:))

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår