Gå til innhold

street meet kr sand

Ranger emnet


pacecar

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert noen som har skrevet det tidligere, men når tenkte dere dere oppover på senteret? Jeg tenkte meg oppover i sånn 19.00-20.00 tida...

 

kommer også oppover etter hvert fra 7-8 tiden.. tenker jeg. om trust plata holder cheers

 

hpåper på stort oppmøte, og er glad jeg ikke fikk tak i valen biletter, selv om jeg strevde som en gris for å få tak i :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer også oppover etter hvert fra 7-8 tiden.. tenker jeg. om trust plata holder cheers

 

hpåper på stort oppmøte, og er glad jeg ikke fikk tak i valen biletter, selv om jeg strevde som en gris for å få tak i :hammer

vampire he he ja kan gå glipp av noe nå ja

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo temmelig greit oppmøte... Par hundre biler (+/-) kanskje...

Jeg var der oppe fra omtrent 19.30 tida, og da var det kanskje 30 der, men så fylte plassen seg opp jevnlig til politiet ødela alt i omtrent 20.45 tida... (grovt estimat) Plutselig ble byen "full" av rånebiler fra nær og fjern...

 

Absolutt verdt det!!!

 

Gleder meg allerede til neste sesong!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de jaga visst nok folk fra silo kaia og fra shellen i elvegata, hørte det på radioen..

 

neste gang må det være avklart på forhånd hvor vi skal flytte oss til, fikk meld om at det fortsatte på travparken, der var det veldig få folk. Så fikk æ melding om at det var på mjåvand, der var det bedre men ikke mange.

 

skulle ha noen bestemte plasser alle flytta seg til, bare en tanke men..

Im lucky

 

manta power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppe å så på parkeringsplassen nå, så ikke så veldig bra ut!!! knuste flasker og søppel som vanlig. e dumt ikke folk kan klare å unngå det.

 

det var synd politiet kom så fort, æ hadde jo rigga mæ greit på panseret te bilen, med lit av baksete som rygstøte og tepper.

 

vi får planlegge neste treff lit bedre, kunne eventuelt fåt noen til å si ifra når politiet var på vei oppover, slik at alle kan få fløtta seg vekk fra plassen å videre til et annet sted, før vi får politiet etter oss.

men hvis de kommer etter så får vi jo bare kjøre kollone over til aust-agder, e jo ikke så langt det, å det spørs om de gidder å sende så veldig mange biler etter oss dit. så kan vi jo bare rettunere etterpå, når purken har snudd!!

- 1985 Toyota Land Cruiser

- 1960 Opel Olympia P1

- 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta)

- 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår